لغو و تاخیر ۱۰ پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه امروز

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 بهمن 1401 | 09:35 ق.ظ
لغو و تاخیر ۱۰ پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه امروز وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید در اهواز منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن ۱۰ پرواز فرودگاه بین المللی این شهر شد. از ساعات ابتدایی صبح امروز، ۲ بهمن ماه وقوع مه سنگین در شهر اهواز پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر […]

وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید در اهواز منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن ۱۰ پرواز فرودگاه بین المللی این شهر شد.

از ساعات ابتدایی صبح امروز، ۲ بهمن ماه وقوع مه سنگین در شهر اهواز پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن پروازها شده است.

بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز تاکنون ۶ پرواز ورودی و خروجی این فرودگاه باطل شده است و ۴ پرواز نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

تاکنون پروازهای ورودی شماره ۵۸۵۲ هواپیمایی وارش و پرواز ورودی هواپیمایی سپهران با شماره ۴۳۰۴ همگی از مبدا تهران به دلیل وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید باطل شده است. همچنین پرواز هواپیمایی ماهان با شماره ۴۵۶۲ از مقصد شیراز با تاخیر انجام خواهد شد.

پروازهای خروجی به شماره ۲۶۱۵ و ۲۶۲۱ هواپیمایی کارون به مقصد تهران، پرواز شماره ۴۳۰۵ هواپیمایی سپهران به مقصد تهران و پرواز ۵۸۵۳ هواپیمایی وارش به مقصد تهران باطل شده است. همچنین برای پرواز خروجی شماره ۲۶۲۵ هواپیمایی کارون به مقصد اصفهان، پرواز شماره ۴۵۶۳ هواپیمایی ماهان به مقصد شیراز/کرمان و پرواز شماره ۲۵۵۱ هواپیمایی کارون به مقصد خارگ تاخیر اعلام شده است.

 شعاع دید در فرودگاه بین المللی اهواز با توجه به وقوع مه سنگین به کمتر از ۱۰۰ متر رسیده است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار