آئین تجلیل از بانوان شهرداری آبادان

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 بهمن 1401 | 10:57 ق.ظ
آئین تجلیل از بانوان شهرداری آبادان شهردار آبادان در مراسم تجلیل از کارمندان زن : بانوان شاغل در شهرداری جدا از وظیفه مادری توانسته اند در بخش های اداری نقش مهمی ایفا کنند به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، از بانوان شهرداری آبادان تجلیل به عمل آمد. یاسین کاوه پوردر این مراسم به گوشه […]

شهردار آبادان در مراسم تجلیل از کارمندان زن :
بانوان شاغل در شهرداری جدا از وظیفه مادری توانسته اند در بخش های اداری نقش مهمی ایفا کنند

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، از بانوان شهرداری آبادان تجلیل به عمل آمد.
یاسین کاوه پوردر این مراسم به گوشه ای از توانمندی های بانوان در امورات اداری و تخصصی پرداخت و گفت : بانوان شاغل در شهرداری جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در بخش های مختلف اداری و حتی مدیریت واحدها نقش مهمی ایفا کنند.

شهردار آبادان با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) بر نقش و جایگاه زنان در نظام انقلاب جمهوری اسلامی افزود: بر اساس فرموده معمار کبیر انقلاب، زنان نه تنها نقش کمتری از مردان در پیروزی انقلاب نداشتند بلکه جلوتر از مردان بودند و تدام انقلاب هم نیازمند به حضور مؤثر زنان است.

کاوه پور در پایان به وجود بانوان پرتلاش و متخصص در مجموعه شهرداری آبادان اشاره کرد و گفت: بسیاری از این بانوان در حیطه عملکردی ممتاز بوده و می‌توانند منشأ اثر باشند و امیدوارم با تلاش و کوشش آنها و سایر همکاران بتوانیم خدمات خوبی به مردم شریف و نجیب آبادان ارایه نماییم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار