لغو و تاخیر ۹ پرواز فرودگاه اهواز در پی مه سنگین

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 بهمن 1401 | 10:40 ق.ظ
لغو و تاخیر ۹ پرواز فرودگاه اهواز در پی مه سنگین برای سومین روز متوالی وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید در اهواز منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن ۹ پرواز فرودگاه بین المللی این شهر شد. از ساعات ابتدایی صبح امروز، ۳ بهمن ماه وقوع مه سنگین در شهر اهواز پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع […]

برای سومین روز متوالی وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید در اهواز منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن ۹ پرواز فرودگاه بین المللی این شهر شد.

از ساعات ابتدایی صبح امروز، ۳ بهمن ماه وقوع مه سنگین در شهر اهواز پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن پروازها شده است.

بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز تاکنون ۷ پرواز ورودی و خروجی این فرودگاه باطل شده است و ۲ پرواز نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

تاکنون پروازهای ورودی شماره ۵۸۵۲ هواپیمایی وارش از مبدا تهران، پرواز شماره ۲۶۷۰ هواپیمایی کارون از مبدا شیراز و پرواز هواپیمایی سپهران با شماره ۴۳۰۴ از مبدا تهران به دلیل وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید باطل شده‌اند.

پروازهای خروجی شماره ۲۶۱۳ هواپیمایی کارون به مقصد تهران، شماره ۲۶۷۱ هواپیمایی کارون به مقصد شیراز، پرواز شماره ۴۳۰۵ هواپیمایی سپهران به مقصد تهران و پرواز شماره ۵۸۵۳ هواپیمایی وارش به مقصد تهران لغو شده‌اند.

همچنین برای پرواز خروجی شماره ۲۵۳۱ هواپیمایی کارون به مقصد سیری و پرواز شماره ۲۶۳۵ هواپیمایی کارون به مقصد مشهد تاخیر اعلام شده است.

شعاع دید در فرودگاه بین المللی اهواز با توجه به وقوع مه سنگین به ۵۰ متر رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار