۱۵ بهمن، اجرای طرح ارزیابی تولید آرد تا توزیع در نانوایی‌های خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 بهمن 1401 | 10:16 ق.ظ
۱۵ بهمن، اجرای طرح ارزیابی تولید آرد تا توزیع در نانوایی‌های خوزستان مدیر غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: طرح ارزیابی و نظارت بر تولید آرد و توزیع آن در نانوایی‌های استان از ۱۵ بهمن ماه امسال اجرایی می‌شود.

امید جهان نژادیان گفت: همزمان با اجرای مرحله سوم مردمی سازی یارانه‌ها در حوزه گندم، آرد و نان و براساس مصوبه کارگروه گندم، آرد و نان خوزستان و همچنین تاکید استاندار، مقرر شد پایش و تامین و توزیع آرد از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اجرایی شود.

وی افزود: در این طرح با استقرار بازرسان اداره کل غله استان، علاوه بر کیفیت و کمیت آرد تولیدی، چگونگی تولید آن از کارخانه تا واحد‌های نانوایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

جهان نژادیان زمان اجرای این طرح در خوزستان را از ۱۵ بهمن ماه امسال عنوان کرد و ادامه داد: برای نانوایی‌ها و چگونگی مصرف آرد، دفترچه حسابرسی صادر و میزان آرد تحویلی در آن ثبت می‌شود.

این مقام مسئول می‌گوید: دستگاه‌های متولی بازرسی اطلاعات چگونگی خروج آرد از کارخانه و ارسال آن به خبازی‌ها را از طریق اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان دریافت می‌کنند و میزان مصرف آرد در نانوایی پایش خواهد شد.

به گفته مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان؛ ۳ هزار نانوایی در استان فعال هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۹۵۰ واحد به دستگاه کارتخوان مجهز شده اند.

جهان نژادیان گفت: از طریق تراکنش‌هایی که از این پس بانک سپه به کارگروه گندم، آرد و نان تحویل خواهد داد، از تراکنش‌ها و وضعیت عملکردی واحد‌های نانوایی مطلع خواهیم شد.

وی درخصوص جلوگیری از آزادفروشی می‌گوید: میزان مصرف آرد در نانوایی‌ها از طریق تراکنش‌ها و به ازای هر کیسه آرد به تعداد ۳۳۰ چانه خمیر و قرص نان قابل تشخیص است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار