مهر و موم یک کلینیک غیرمجاز زیبایی و درمانی در اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 بهمن 1401 | 08:50 ق.ظ
مهر و موم یک کلینیک غیرمجاز زیبایی و درمانی در اهواز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مهر و موم یک کلینیک که در زمینه زیبایی و درمانی به صورت غیرمجاز فعالیت داشت، خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر گفت: یک کلینیک زیبایی و درمانی دیگر در اهواز که به صورت غیرمجاز در امور پزشکی و درمانی مداخله داشت، از سوی کارشناس پیگیری ویژه اداره نظارت بر درمان شناسایی شد و مهر و موم آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به هماهنگی‌های لازم با دادگاه انقلاب اهواز و همراهی پلیس اطلاعات و اماکن عمومی استان خوزستان، افزود: این مرکز به عنوان یکصدمین کلینیک زیبایی و درمانی غیرمجاز در سال ۱۴۰۱ در شهر اهواز مهر و موم شد.

دکتر حی بر تاکید کرد: شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و زیبایی باید به مراکز مجاز که دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند، مراجعه کنند، به گونه‌ای که این مجوز باید در معرض دید عموم باشد.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

مراکز غیرمجاز کار‌هایی از جمله؛ ویزیت، تجویز دارو، تزریق ژل، بوتاکس، تزریق چربی، پیکر تراشی، ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن شکم، پهلو، ران، بازو، غبغب، کاشت مو، لیزر مو‌های زائد، پی آر پی، کامپوزیت دندان، بلفاروپلاستی (پلک فوقانی و تحتانی)، لیفت صورت (شقیقه، پیشانی، ابرو)، لابیاپلاستی، لاغری با آر اف (کویتیشن)، اتو پلاستی، رینو پلاستی و … را انجام می‌دهند که باعث به خطر افتادن جان و سلامت مردم می‌شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار