پیوستن اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 8 بهمن 1401 | 08:36 ق.ظ
پیوستن اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی اهواز سرپرست سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: اتوبوس‌های جدید شهری به زودی به ناوگان حمل و نقل درون شهری اضافه می‌شوند.

رضا بزاز زاده به آخرین سفر خود به تهران و پیگیری تحویل اتوبوس‌های جدید شهری و حمل و نقل عمومی اهواز اشاره کرد و گفت: در این سفر با آقای مرادی، مدیرعامل شرکت عقاب افشان، سازنده اتوبوس‌های درون شهری (اسکانیا) در خصوص تحویل بقیه اتوبوس‌ها گفتگو شد.

وی با اشاره به تقاضا‌ها و درخواست‌های مکرر شهروندان و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و شهردار اهواز نسبت به افزایش تعداد اتوبوس ها، افزود: تحویل اتوبوس‌های جدید برای کلانشهر اهواز بسیار حیاتی و ضروری است و با توجه به کمبود‌های شدید مصمم هستیم حداکثر تا یک ماه آینده و قبل از شروع پیک شلوغی سفر‌های درون شهری آخر سال، تعداد بیشتری از این وسیله نقلیه و حمل و نقل عمومی را راه اندازی کنیم.

بزاز زاده پیوستن و آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به شهروندان حتی یک روز زودتر را بااهمیت دانست و ادامه داد: تردد‌ها و پیگیری‌ها در تهران پاسخ مثبت داده و توانستیم قول تحویل تعدادی اتوبوس جدید را از شرکت ایران خودرو دیزل بگیریم و به زودی خبر‌های خوبی را به شهروندان می‌دهیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار