توقیف ۴ لنج صیادی غیرمجاز در خوزستان در طرح حافظ

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 بهمن 1401 | 08:48 ق.ظ
توقیف ۴ لنج صیادی غیرمجاز در خوزستان در طرح حافظ سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان از آغاز طرح عملیاتی حافظ در سطح آب های دریایی استان خبر داد و گفت: تعداد ۴ فروند لنج صیادی در جریان اجرای طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ در خوزستان توقیف شدند. کامران شریفی از آغاز طرح عملیاتی حافظ در سطح آب های دریایی استان خبر داد […]

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان از آغاز طرح عملیاتی حافظ در سطح آب های دریایی استان خبر داد و گفت: تعداد ۴ فروند لنج صیادی در جریان اجرای طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ در خوزستان توقیف شدند.

کامران شریفی از آغاز طرح عملیاتی حافظ در سطح آب های دریایی استان خبر داد و اظهار کرد: تعداد ۴ فروند لنج صیادی در جریان اجرای طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ در خوزستان توقیف شدند.

وی افزود: این طرح تا پایان سال ادامه دارد و در اولین مرحله اجرا، نیروهای یگان طی گشت دریایی در منطقه دهانه اروند رود موفق شدند تعداد ۴ فروند لنج صیادی را توقیف و تعداد ۲۴ نفر را به اتهام صید غیر مجاز به روش ترال دستگیر کنند.

شریفی تصریح کرد: در جریان بازرسی از این شناورها تعداد ۴ دستگاه ترال و حدود یکهزار و ۴۰۰ کیلوگرم انواع محصولات دریایی (ماهی و میگو) کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: پرونده های تخلف صیادی برای متهمان موردنظر تشکیل و آماده معرفی به مرجع قضایی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی است. امیدواریم در مراحل دیگر اجرای این طرح بتوانیم با برخورد قاطع با متخلفان، منابع آبزی استان را بیش از پیش حفاظت و حراست کنیم.

شریفی خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با تخلفات صیادی به ویژه صید به روش ترال در سطح آب های دریایی استان، طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ با مشارکت همه پایگاه های تابعه این یگان در صیدگاه ها و زیستگاه های آبزیان در  آبهای ساحلی، سرزمینی و همجوار برنامه ریزی و آغاز شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار