کاهش بستری‌های با علائم ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 بهمن 1401 | 10:54 ق.ظ
کاهش بستری‌های با علائم ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش بستری‌های با علائم ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان خبر داد. دکتر حبیب حی‌بر، با اشاره به روند مراجعه بیماران سرپایی و بستری‌های مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان، اظهار کرد: در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن تعداد بیماران سرپایی […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش بستری‌های با علائم ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر، با اشاره به روند مراجعه بیماران سرپایی و بستری‌های مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان، اظهار کرد: در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن تعداد بیماران سرپایی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های خوزستان ۳ درصد و میزان بستری‌ها با علائم ابتلا به کرونا ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی در خصوص وضعیت تخت‌های اختصاص داده شده به کووید – ۱۹ در خوزستان، افزود: در حال حاضر ۲۹ درصد تخت‌های اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال و ۸۵ درصد تخت‌های تخت‌های اختصاص داده شده به کودکان مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان اشغال هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار