بهره‌برداری از ۳ واحد صنایع تبدیلی و غذایی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 بهمن 1401 | 10:45 ق.ظ
بهره‌برداری از ۳ واحد صنایع تبدیلی و غذایی در خوزستان مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی خوزستان از راه‌اندازی و بهره‌برداری ۳ واحد صنایع تبدیلی و غذایی در استان خبر داد و گفت: خوزستان ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد صنایع تبدیلی دارد و امیدواریم شاهد افزایش راه اندازی صنایع تبدیلی به منظور تکمیل زنجیره ارزش تولید در استان باشیم. سیدعباس موسوی اظهار کرد: خوزستان […]

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی خوزستان از راه‌اندازی و بهره‌برداری ۳ واحد صنایع تبدیلی و غذایی در استان خبر داد و گفت: خوزستان ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد صنایع تبدیلی دارد و امیدواریم شاهد افزایش راه اندازی صنایع تبدیلی به منظور تکمیل زنجیره ارزش تولید در استان باشیم.

سیدعباس موسوی اظهار کرد: خوزستان با توجه به تولیدات کشاورزی، ظرفیت ‌های بسیار خوبی به منظور ایجاد صنایع تبدیلی دارد و از این رو می توان نسبت به توسعه این صنایع در استان اقدام کرد و امیدواریم شاهد افزایش راه اندازی صنایع تبدیلی به منظور تکمیل زنجیره ارزش تولید در استان باشیم.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت: در این راستا ۳ واحد صنایع تبدیلی و غذایی در شهرستان های اهواز، دزفول و اندیمشک راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

موسوی عنوان کرد: این واحدهای تبدیلی و غذایی در زمینه برنجکوبی، تولید انواع خوراک دام، طیور و آبزیان فعالیت دارند و برای راه اندازی آن ها ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضیان هزینه شده است.

وی ادامه داد: ظرفیت تولیدی این واحدها ۶۶هزار تن است و با بهره ‌برداری از این واحدها ۷۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار