جمع‌آوری ۱۰۵ ماینر قاچاق در آبادان

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 بهمن 1401 | 09:10 ق.ظ
جمع‌آوری ۱۰۵ ماینر قاچاق در آبادان فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۰۵ دستگاه استخراج‌ رمز ارز به ارزش ۴۲ میلیارد ریال در شهرستان آبادان خبر داد. سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر شهرستان آبادان، از نگهداری و استفاده غیرمجاز دستگاه‌های استخراج‌ رمز ارز دیجیتال در مکانی تحت عنوان شرکت خصوصی […]

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۰۵ دستگاه استخراج‌ رمز ارز به ارزش ۴۲ میلیارد ریال در شهرستان آبادان خبر داد.

سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر شهرستان آبادان، از نگهداری و استفاده غیرمجاز دستگاه‌های استخراج‌ رمز ارز دیجیتال در مکانی تحت عنوان شرکت خصوصی در یکی از مناطق شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی به همراه تیمی از ماموران کلانتری ۱۶ آبادان پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مرجع قضائی به مکان مزبور اعزام و در بازرسی از محل تعداد ۱۰۵ دستگاه استخراج‌ رمز ارز دیجیتال قاچاق و غیرمجاز به همراه ۱۰۰ عدد پاور و فن مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این ارتباط یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ماینرهای مکشوفه را ۴۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه متهم این پرونده پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس برای حفظ بیت المال و پایمال نشدن حقوق مردم با سودجویانی که با استفاده از برق یارانه‌ای اقدام به استخراج ارز دیجیتال و منفعت می‌کنند برخورد می‌کند، بنابراین از شهروندان درخواست داریم تا در صورت اطلاع از موارد مشابه موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار