روند پاسخ به استعلام ها در شهرداری آبادان اصلاح شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 بهمن 1401 | 19:37 ب.ظ
روند پاسخ به استعلام ها در شهرداری آبادان اصلاح شد در راستای فسادستیزی و کسب رضایتمندی شهروندان، پاسخ به استعلام ها از شهرداری آبادان که پیش از این نیازمند مراجعه به سه محل از شهرداری داشت، اصلاح گردید. یاسین کاوه پور در خصوص این خبر اظهار داشت: در گذشته شهروندانی که نیازمند دریافت پاسخ استعلام از شهرداری بودند، می‌بایست ابتدا به شهرداری منطقه، سپس سازمان […]

در راستای فسادستیزی و کسب رضایتمندی شهروندان، پاسخ به استعلام ها از شهرداری آبادان که پیش از این نیازمند مراجعه به سه محل از شهرداری داشت، اصلاح گردید.

یاسین کاوه پور در خصوص این خبر اظهار داشت: در گذشته شهروندانی که نیازمند دریافت پاسخ استعلام از شهرداری بودند، می‌بایست ابتدا به شهرداری منطقه، سپس سازمان آتش نشانی و بعد از آن به سازمان پسماند مراجعه می نمودند که علاوه بر اتلاف وقت و هزینه مضاعف برای شهروندان، موجب بستر فساد شده بود.

شهردار آبادان با اشاره به اینکه فسادستیزی و رضایتمندی شهروندان در اولویت اقدامات شهرداری قرار دارد، افزود: با بررسی ها، کار کارشناسی و جلسات متعدد این روند از دیروز اصلاح شد و منبعد شهروندان آبادانی صرفا با مراجعه به شهرداری منطقه مربوطه، پس از انجام کارشناسی پاسخ استعلام خود را در مهلت مقرر قانونی دریافت خواهند نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار