شرکت خمیرمایه و الکل رازی واحد تولیدی نمونه شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 بهمن 1401 | 11:44 ق.ظ
شرکت خمیرمایه و الکل رازی واحد تولیدی نمونه شد در همایش تجلیل از صنایع تولیدی، خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی خوزستان و با حضور دکتر فرامرز خداییان مدیرکل مواد خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و داروی کشور، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرکت خمیرمایه و الکل رازی به‌عنوان واحد تولیدی نمونه سال ۱۴۰۱ برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

در همایش تجلیل از صنایع تولیدی، خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی خوزستان و با حضور دکتر فرامرز خداییان مدیرکل مواد خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و داروی کشور، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرکت خمیرمایه و الکل رازی به‌عنوان واحد تولیدی نمونه سال ۱۴۰۱ برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

در لوح تقدیر این همایش آمده است: «کسب عنوان واحد تولیدی نمونه استان خوزستان در سال ۱۴۰۱، برآیند لطف الهی، تلاش بی‌وقفه و دانش و تخصص مدیریت آگاه و کارکنان پاک‌اندیش آن مجموعه تولیدی است. ضمن تبریک این درخشش ارزنده که نشان از سربلندی و سازندگی صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ دارد؛ از پیشگاه خداوند سبحان توفیق روزافزون شما و همکاران محترمتان در عرصه سازندگی و آبادی استان خوزستان و میهن عزیزمان ایران را مسئلت می‌نماییم‌«.

همچنین در این همایش، رضا بمبویایی رئیس برنامه‌ریزی و تضمین کیفیت شرکت خمیرمایه و الکل رازی به‌عنوان مسئول فنی برتر سال ۱۴۰۱ برگزیده شد. 

در پایان این همایش از هشت نفر از مدیران صنایع برتر استان، ۴۸ تولیدکننده برتر صنایع غذایی، ۶ جوان و بانوی کارآفرین و ۴۵ نفر از مسئولان فنی صنایع غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی خوزستان تجلیل شد. گفتنی است حمایت از تولید و تولیدکنندگان در خوزستان از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است. شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت‌های گروه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی باهدف تولید محصولات بیوتکنولوژی موردنیاز بازارهای داخلی و خارجی و صنایع پایین‌دستی فعالیت می‌کند و با حضور خود موجب تکمیل چرخه نیشکر شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار