امیدآفرینی با انعکاس دستاوردهای نیشکر

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 بهمن 1401 | 09:00 ق.ظ
امیدآفرینی با انعکاس دستاوردهای نیشکر دکتر ناصری: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای صنعت نیشکر است که باید در چهل و چهارمین بهار انقلاب با هم‌افزایی و انسجامی بیشتر، این دستاوردها در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به شیوه‌ای مطلوب بیان شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: جهادگران امروز در سنگر تولید، همان مبارزین دیروز در سنگر دفاع از آرمان و اهداف انقلاب اسلامی هستند که با جانفشانی به سربلندی ایران می‌اندیشند.

دکتر عبدعلی ناصری روز یکشنبه (۹ بهمن‌ماه) در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر، با بیان این مطلب گفت، دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای صنعت نیشکر است که باید در چهل و چهارمین بهار انقلاب با هم‌افزایی و انسجامی بیشتر، این دستاوردها در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به شیوه‌ای مطلوب بیان شود.

وی امیدآفرینی و ایجاد نشاط را دو محور اصلی برنامه‌های دهه فجر دانست و بیان داشت، ستاد دهه فجر در برگزاری مراسم‌ها، رویکردی امیدآفرین داشته باشد تا با روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی بویژه در صنعت نیشکر، دسیسه دشمنان در ایجاد ناامیدی خنثی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور ماندگار نیشکری‌ها در راهپیمایی  ۲۲ بهمن در سالیان گذشته اشاره کرد و گفت، امسال نیز در چهل و چهارمین بهار انقلاب، پرسنل نیشکر به همراه خانواده‌های خود، حضوری حماسی و دشمن‌شکن خواهند داشت.

در ادامه این جلسه که مدیران عامل، رؤسا و کارشناسان روابط‌عمومی‌های کشت و صنعت‌ها و صنایع جانبی نیز حضور داشتند، بر برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر در کشت و صنعت‌های نیشکری تاکید شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار