بازدید شهردار اهواز از پروژه احداث جاده ساحلی پارک ربیع

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 بهمن 1401 | 08:23 ق.ظ
بازدید شهردار اهواز از پروژه  احداث جاده ساحلی پارک ربیع شهردار اهواز از پروژه احداث جاده ساحلی  پارک ربیع بازدید  نمود  و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.   در این بازدید آقای امینی ، شهردار اهواز ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پروژه  بر تسریع افتتاح و بهره برداری از آن تاکید کرد. شهردار اهواز  افزود: با تکمیل این پروژه  و اتمام ساحل […]

شهردار اهواز از پروژه احداث جاده ساحلی  پارک ربیع بازدید  نمود  و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.
  در این بازدید آقای امینی ، شهردار اهواز ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پروژه  بر تسریع افتتاح و بهره برداری از آن تاکید کرد.
شهردار اهواز  افزود: با تکمیل این پروژه  و اتمام ساحل سازی، رانندگان می تواننداز ورودی اهواز -شیبان تا شهرستان کارون  را بدون نیاز به ورود به اتوبان های اصلی شهر اهواز از طریق جاده ساحلی ربیع  طی کنند.
امینی عنوان کرد: این پروژه که در حدفاصل خیابان فاطمی زاده تا پل ششم اهواز واقع شده است ،مسیر ترافیکی سنگینی دارد که با تبدیل آن به دوباند ،تردد وسایل نقلیه در آن تسهیل و موجب کاهش تصادفات رانندگی و رفاه بیشتر مردم اهواز می گردد.
همچنین در حاشیه  این بازدید ، آقای اسماعیل آخوند شوشتری ، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز  گفت: پروژه احداث جاده ساحلی پارک ربیع درساحل شرقی کارون با۹۵درصد پیشرفت فیزیکی  توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در حال انجام است.
 مدیر عامل سازمان خدمات موتوری در ادامه  بیان کرد:  توسعه فضاهای تفریحی، فرهنگی، رفاهی شهر از اهداف شهرداری اهواز است که با تکمیل این پروژه دسترسی شهروندان به پارک ربیع  با مساحت ۶ هکتار میسر می گردد.
شوشتری گفت: متأسفانه به دلیل عدم نگهداری و اتمام کار  در گذشته  آسیب هایی به  این پروژه وارد گردید  و  بر این اساس  با دستور  شهردار اهواز  تکمیل  و اصلاح حجم باقیمانده پروژه  به سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز  واگذار شد .

وی در پایان از تلاش و کوشش کارکنان سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز تشکرکرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار