برگزاری جلسه ماهانه هم اندیشی مدیران ارتباطات شهرداری اهواز با مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 بهمن 1401 | 11:09 ق.ظ
برگزاری جلسه ماهانه هم اندیشی مدیران ارتباطات شهرداری اهواز با مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل جلسه ماهانه هم اندیشی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با مدیران ارتباطات مناطق، سازمانها و معاونتهای شهرداری اهواز برگزار شد. در این جلسه که با موضوع فضاسازی سطح شهر به مناسبت فرارسیدن میلاد مولای متقیان امام علی(ع) و دهه مبارک فجر و همچنین لزوم اطلاع رسانی گسترده اخبار و عملکرد شهرداری اهواز […]

جلسه ماهانه هم اندیشی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با مدیران ارتباطات مناطق، سازمانها و معاونتهای شهرداری اهواز برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع فضاسازی سطح شهر به مناسبت فرارسیدن میلاد مولای متقیان امام علی(ع) و دهه مبارک فجر و همچنین لزوم اطلاع رسانی گسترده اخبار و عملکرد شهرداری اهواز برگزار شد، امیر آهن جان در خصوص چگونگی فضاسازی مناسب در سطح شهر در این ایام با حاضرین بحث و تبادل نظر کرد.

وی همچنین در رابطه با اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده شهری طرح های در حال اجرای مجموعه مدیریت شهری از جمله طرح محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و آغاز عملیات اجرای آسفالت سرد در سطح معابر شهر و …. و لزوم ساخت کلیپ و پخش زیرنویس و انتشارمناسب و گسترده در فضای مجازی به منظور آگاه سازی شهروندان در راستای اجرای موفق این طرح ها، راهکارها و تاکیدات لازم را ارائه کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در حاشیه این جلسه پیرامون دقت در مستند سازی عملکرد روابط عمومی ها، بروزرسانی سایت های شهرداری و ارائه ایده های نوین و به روز بودن علم و دانش و هنر روابط عمومی ها تاکید کرد.

آهن جان همچنین در این جلسه از مدیران ارتباطات معاونتها، مناطق و سازمان های تابعه خواستار ارائه برنامه ها و پیگیری مناسبت های پیش رو تا پایان سال جاری شد.

وی با تاکید بر ضرورت به روز رسانی سایت های معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان است، به روز بودن پایگاه های اطلاع رسانی به منظور ارتقاء سطح آگاهی شهروندان از اقدامات مدیریت شهریف عدم رواج اخبار منفی و توجه به اصول نگارشی در تدوین اخبار و دقت در تصاویر ارسالی ضرورت دارد.

گفتنی است در این جلسه، مشکلات روابط عمومی ها مطرح شد و برای رفع معضلات موجود و نیز ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در چارت شهرداری بحث و تبادل نظر شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار