قدردانی معاون وزیر از فعالیت‌های تولیدی و محیط‌زیستی نیشکر

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 بهمن 1401 | 09:51 ق.ظ
قدردانی معاون وزیر از فعالیت‌های تولیدی و محیط‌زیستی نیشکر این نمایشگاه یکشنبه (۹ بهمن ماه) با حضور «محمد مهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد و شرکت لوح سبز جنوب محصولات تولیدی خود را به نمایش گذاشت.

فعالیت‌های تولیدی و محیط‌زیستی شرکت لوح سبز جنوب در تولید ام‌.دی‌اف و جلوگیری از قطع درختان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب و مبلمان مورد توجه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت

این نمایشگاه یکشنبه (۹ بهمن ماه) با حضور «محمد مهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد و شرکت لوح سبز جنوب محصولات تولیدی خود را به نمایش گذاشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه محصولات تولیدی نیشکر از نزدیک با فعالیت‌های تولیدی و محیط‌زیستی این شرکت آشنا شد و ضمن استقبال از بِرند این شرکت در تولید تخته صنعتی، گفت که در سفر به خوزستان از کارخانه این شرکت بازدید خواهد کرد.

شرکت لوح سبز جنوب که محصولاتش به عنوان یک برندِ جهانی به ۱۲ کشور جهان صادر می‌شود از شرکت‌‌های وابسته توسعه نیشکر است که توانسته است با باگاس نیشکر، تحولی در صنایع چوبی ایران ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: این شرکت نخستین تولیدکننده تخته صنعتی (ام.دی.اف) از باگاس نیشکر با ظرفیت ۱۳۲ هزار متر مکعب در سال است که در کنار اشتغالزایی، نقش مهمی را در حفظ و صیانت از محیط زیست ایفا کرده است.

پرویز نورمحمدی، نیشکر را صنعتی دوست‌دار محیط‌زیست نامید که استفاده از پسماند آن در تولید ام.دی.اف و کاغذ مانع از قطع درختان می‌شود و از نابودی جنگل‌ها جلوگیری می‌کند.

بر اساس این گزارش، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب و مبلمان افزون بر ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری نشان می‌دهد.

این نمایشگاه تا دوازدهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار