زندانیان خوزستان تحت پوشش سوادآموزی قرار می‌گیرند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 بهمن 1401 | 12:04 ب.ظ
زندانیان خوزستان تحت پوشش سوادآموزی قرار می‌گیرند سرپرست معاونت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح پوشش زندانیان کم‌سواد و بی‌سواد خبر داد. اردشیر شریف‌زاده اظهار کرد: بنا بر ابلاغیه‌ای از سوی استانداری خوزستان به دستگاه‌ها، کارمندان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای فعالیت سوادآموزی پای کار بیایند. وی ادامه داد: به این منظور، تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان زندان‌ها و آموزش و پرورش […]

سرپرست معاونت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح پوشش زندانیان کم‌سواد و بی‌سواد خبر داد.

اردشیر شریف‌زاده اظهار کرد: بنا بر ابلاغیه‌ای از سوی استانداری خوزستان به دستگاه‌ها، کارمندان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای فعالیت سوادآموزی پای کار بیایند.

وی ادامه داد: به این منظور، تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان زندان‌ها و آموزش و پرورش امضا شد و بر این اساس کارمندان زندان که مدارک تحصیلی بالایی دارند و یا سابقه تدریس داشته‌اند، دوره چهار روزه صلاحیت تدریس می‌بینند تا بتوانند زندانیان در بند که بی‌سواد یا کم سواد هستند را تحت پوشش قرار دهند. بر این اساس، قرار است این کارمندان و زندانبانان به زندانیان کم‌سواد یا بی‌سواد تدریس کنند.

سرپرست معاونت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: استان خوزستان در این طرح در سطح کشور پیش‌قراول است و پیش‌بینی شده است حدود ۷۰۰ سوادآموز تحت پوشش قرار بگیرند. با توجه به اینکه در حوزه نهضت سوادآموزی مجوز استخدام نیرو نداریم تلاش بر این بوده که از ظرفیت کارمندان، بازنشستگان و معلمان استفاده کنیم.

شریف‌زاده عنوان کرد: این طرح، قدم بسیار خوبی در ریشه‌کنی بی‌سوادی است و امیدواریم بتوانیم تا پایان اسفندماه این افراد را تحت پوشش قرار دهیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار