سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد تومانی در بندر تجاری شادگان

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 بهمن 1401 | 11:47 ق.ظ
سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد تومانی در بندر تجاری شادگان مدیرکل بنادر خوزستان حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در بندر تجاری شادگان را ۱۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بر روند سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی در بندر شادگان تاکید کرد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این بندر ۱۱۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

 

بهروز آقایی اظهار کرد: زیرساخت‌های بسیار خوبی در این بندر صورت گرفته که تسهیل کننده فعالیت‌های تجاری منطقه شده است.

وی ادامه داد: فعالیت بندر شادگان، باعث پشتیبانی و توسعه هرچه بیشتر کسب و کار‌های محلی در منطقه شده و این روند باید با جدیت بیشتر نسبت به گذشته انجام شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به انجام ۱۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری شادگان تصریح کرد: به واسطه این حجم از سرمایه‌گذاری، بخشی از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و بخش دیگری از پروژه‌ها در مرحله عملیات اجرایی هستند.

آقایی اضافه کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه اسکله، انبارش کالا و محوطه‌سازی بوده که ظرفیت صادرات و واردات بندر شادگان را به ۱۰۰ هزار تن رسانده است.

وی با اشاره به اینکه ورود و خروج شناور در بندر شادگان در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است، افزود: یکی از دستاورد‌های موفق در حوزه تجاری بندر شادگان، صادرات ۱۰۵ هزار رأس دام در سال جاری است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان تصریح کرد: موضوع فعالیت کالای همراه ملوان (ته‌لنجی) در بندر شادگان باید راه‌اندازی شود تا در حوزه کسب و کار‌های محلی منطقه شاهد تحولات اساسی باشیم.

وی بیان کرد: این موضوع با جدیت در حال پیگیری است و برای تحقق آن نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلفی در حوزه تجاری هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار