نیشکر خوزستان تولید کننده ۱۴۴ تُن اسانس اکالیپتوس

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 بهمن 1401 | 09:52 ق.ظ
نیشکر خوزستان تولید کننده ۱۴۴ تُن اسانس اکالیپتوس مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان از تولید ۱۴۴ تُن اسانس اکالیپتوس در این مجموعه خبر داد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: کارخانه تولید «اسانس» اکالیپتوس یکی از طرح‌های تولیدی این واحد نیشکری است که سالانه بیش از ۱۴۴ تن اسانس اکالیپتوس تولید خواهد داشت.

 

عبدعلی ناصری با حضور در کشت و صنعت امام خمینی (ره) و بازدید از روند طرح های تولیدی و ورزشی این شرکت بیان کرد: کارخانه تولید «اسانس» اکالیپتوس یکی از طرح‌های تولیدی این واحد نیشکری است که نقش مهمی را در ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های «غیرنیشکری» صنعت نیشکر دارد.

وی به ظرفیت‌های این کارخانه تولیدی اشاره کرد و افزود: با توجه به کشت صنعتی و متراکم درختان اکالیپتوس در کشت و صنعت امام خمینی (ره) با بهره‌برداری از این کارخانه، سالانه بیش از ۱۴۴ تن اسانس اکالیپتوس تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: این اسانس به سه صورت مایع، جامد و پودری در صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی کاربرد فراوانی دارد و در عین حال از ظرفیت مناسبی برای صادرات به کشور‌های دیگر برخوردار است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار