جشن‌ بزرگ نیشکری‌ها در بهار انقلاب

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 بهمن 1401 | 10:33 ق.ظ
جشن‌ بزرگ نیشکری‌ها در بهار انقلاب جشن ولادت مولای متقیان و گرامی‌داشت دهه فجر با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ایستگاه شماره یک موسسه آموزش و تحقیقات نیشکر برگزار شد.

جشن ولادت مولای متقیان و گرامی‌داشت دهه فجر با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ایستگاه شماره یک موسسه آموزش و تحقیقات نیشکر برگزار شد.

دکتر عبدعلی ناصری در این مراسم که روز یکشنبه (۱۶ بهمن ماه) با حضور پرشور پرسنل و مدیران نیشکری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت مولای متقیان به مردان و پدران سختکوش نیشکری، بر امیدآفرینی با انعکاس دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام آل‌کثیر سخنران مراسم، در سخنان کوتاهی ضمن تبریک میلاد امام علی(ع) و ایام الله دهه فجر، علی(ع) را الگویی عملی و نهج‌البلاغه را دستورالعملی کاربردی برای حرکت بر مبنای آموزه‌های اسلامی دانست. مولودی خوانی و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

میهمانی لاله‌ها در بهار فجر انقلاب

همچنین در مراسمی دیگر، در دومین روز از دهه فجر، کارکنان کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با حضور در مزار شهدای اهواز، با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم، کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم بر تداوم راه عزتمند آن‌ها تاکید کردند.

تجلیل از خانواده معظم شهدا، جشنواره‌های ورزشی ویژه کارکنان و خانواده نیشکر، جشن بزرگ پیروزی انقلاب در شهرک نیشکر، نشست‌های بصیرت‌افزایی در کشت و صنعت‌ها و… بخش دیگری از برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر در صنعت نیشکر برگزار شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار