گلایه مندی از کنده‌کاری خیابان‌های اهواز در آستانه نوروز

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 بهمن 1401 | 11:23 ق.ظ
گلایه مندی از کنده‌کاری خیابان‌های اهواز در آستانه نوروز رئیس شورای شهر اهواز:اعضای شورای شهر از وضعیت کنده کاری خیابان‌های اهواز گله‌مند هستند.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به وضعیت چاله‌ها و کنده‌کاری‌های خیابان‌های اهواز، گفت: با توجه به شرایط کنونی نمی‌توان وضعیت خیابان‌های اهواز را تا شب عید پیش‌بینی کرد البته حتی اگر برنامه‌های ترمیم نیز عملیاتی شوند، تا شب عید تغییر چشمگیر نخواهد شد.

 

سیاش محمودی اظهار کرد: اعضای شورای شهر نیز از این وضعیت خیابان‌ها گله‌مند هستند، اما چاله‌ها و خرابی‌های آسفالت خیابان‌های اهواز در شرایط بارندگی بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی افزود: یکی دو هفته پیش قرارداد آسفالت و لکه‌گیری چهار منطقه اهواز با حدود ۱۵۰ میلیارد تومان منعقد شد که روند ابلاغ آن در حال انجام است و به محض ابلاغ، کار به سرعت آغاز می‌شود. مناقصه چهار منطقه دیگر نیز برگزار خواهد شد.

محمودی عنوان کرد: قرارگاه خاتم نیز در روز‌های آینده کار آسفالت دو معبر اصلی بلوار هاشمی‌زاده و مدرس و بلوار آیت‌الله بهبهانی و پاسداران را آغاز می‌کند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: حدود ۲۷ هزار کیسه آسفالت سرد برای رفع چاله‌ها خریداری شده و کار در مناطق آغاز شده و امیدواریم کمی وضعیت سامان‌دهی شود.

وی با اشاره به وضعیت کنده‌کاری و حفاری پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در خیابان‌های اهواز افزود: ترمیم نقاطی که کنده‌کاری شده‌اند، وظیفه شرکت آبفا است که از طریق استانداری، سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی به اندازه کافی به آن‌ها فشاور آورده‌ایم و کار را آغاز کرده‌اند.

محمودی تصریح کرد: هر چند آسفالت و لکه‌گیری چند منطقه اهواز امسال آغاز می‌شود، اما کار تا پایان امسال تکمیل نمی‌شود و در چند منطقه نیز در سال جدید آغاز خواهد شد.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: انتظار می‌رود در فرصت باقی مانده تا شب عید، کار سرعت بگیرد و تا عید اوضاع شهر تغییر کند.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی نمی‌توان وضعیت خیابان‌های اهواز را تا شب عید پیش‌بینی کرد البته حتی اگر برنامه‌های ترمیم نیز عملیاتی شوند، تا شب عید تغییر چشمگیر نخواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار