۵ دستگاه اتوبوس جدید در آبادان به ناوگان شهری اضافه شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 بهمن 1401 | 08:24 ق.ظ
۵ دستگاه اتوبوس جدید در آبادان به ناوگان شهری اضافه شد به مناسبت دهه مبارک فجر از پنج دستگاه اتوبوس حمل و نقل شهری با اعتبار ٢١٠ میلیارد ریال در آبادان رونمایی شد. شهردار آبادان در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا غببشاوی امام جمعه شهرستان،دکتر مختار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،دکتر عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان،سرهنگ کشوری […]

به مناسبت دهه مبارک فجر از پنج دستگاه اتوبوس حمل و نقل شهری با اعتبار ٢١٠ میلیارد ریال در آبادان رونمایی شد.

شهردار آبادان در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا غببشاوی امام جمعه شهرستان،دکتر مختار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،دکتر عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان،سرهنگ کشوری فرمانده فراجا شهرستان،اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین برگزار گردید ، با تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت امیرالمومنین (ع) گفت: ١۶ دستگاه اتوبوس به صورت مشارکتی بین دولت و شهرداری آبادان خریداری شد که امروز پنج دستگاه تحویل گرفته شد و امیدواریم طبق وعده‌های داده شده، دیگر اتوبوس ها نیز طی ماه های آینده به ناوگان حمل و نقل آبادان اضافه شود.

وی اظهار داشت: این اقدام با پیگیری های نمایندگان محترم مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر و مراجعه چندین نوبت به تهران به صورت مستمر،صورت پذیرفت.علاوه برآن رویکرد شورای شهر و شهرداری آبادان به موضوع حمل و نقل عمومی مثبت است و با وجود مشکلات اقتصادی شاهد خرید و بکارگیری اتوبوس‌های جدید و همچنین بازسازی تعدادی از اتوبوس‌های قدیمی در شهر هستیم که امیدواریم این اقدام منجر به افزایش رضایت‌مندی شهروندان شود.

شهردار آبادان افزود: برای دستیابی به حمل و نقل پایدار شهری در تلاش هستیم تا از این طریق دسترسی عادلانه، ایمن و متناسب برای تمام شهروندان فراهم گردد.

کاوه‌پور گفت: در ٢ ماه گذشته و با انجام بهسازی و نوسازی چندین اتوبوس مینی بوس، پنج خط جدید که در بعضی مناطق خدمات رسانی انجام نمی‌شد فعالیت خود را در راستای خدمات رسانی به شهروندان آبادانی آغاز کردند و امیدواریم با اضافه شدن اتوبوس‌های جدید خدمات رسانی گسترده شود و آمادگی داریم روستاهای اطراف آبادان را نیز سرویس دهی کنیم.

وی بیان کرد: برخی ایستگاه‌های انتظار در آبادان نیاز به بازسازی و نوسازی داشتند که این عملیات توسط سازمان اتوبوسرانی در حال انجام است.

شهردار آبادان در پایان با اشاره به آغاز لکه گیری معابر در این شهر گفت: با توجه به اینکه حجم کار بسیار زیاد است هفت هزار بسته آسفالت آماده خریداری شد تا در مناطق مختلف شهر مورد استفاده قرار گیرند و تلاش داریم تا پایان سال درصد بالایی از چاله‌های شهر را مورد لکه گیری قرار دهیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار