روز پرخاطره خانواده شهدا در شکرستان فارابی

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 بهمن 1401 | 09:43 ق.ظ
روز پرخاطره خانواده شهدا در شکرستان فارابی خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان‌های اهواز، کارون و شادگان با حضور در کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی روزی پرخاطره تجربه کردند و ضمن آشنایی نزدیک با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنعت نیشکر، در مراسمی از آن‌ها تجلیل شد.

خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان‌های اهواز، کارون و شادگان با حضور در کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی روزی پرخاطره تجربه کردند و ضمن آشنایی نزدیک با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنعت نیشکر، در مراسمی از آن‌ها تجلیل شد.

در پنجمین روز از دهه فجر، حضور پدران، مادران، فرزندان و همسران خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، حال و هوایی معنوی به شکرستان ایران بخشیده بود.

پدر شهید «سید مهدی موسوی»، اولین شهید مدافع حرم خوزستان، با تصویر قاب شده پسرش در دست، مادر شهید «رضا عادلی» از شهدای مدافع حرم با دلی چون کوه استوار، همگام با سایر خانواده شهدا در بدو ورود به شکرستان فارابی، از سوی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و مدیرعامل کشت و صنعت حکیم فارابی تکریم شدند.

صنعت نیشکر در خط مقدم نبرد با دشمن

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در مراسم تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و ولادت باسعادت مولای متقیان، صنعت نیشکر را شرکتی در خط‌مقدم نبرد با دشمن برشمرد که با تولید محصولات استراتژیک در مسیر خودکفایی کشور قدم برداشته است.

سردار عبدالرضا حاجتی از مدیرعامل توسعه نیشکر و مدیرعامل کشت و صنعت حکیم فارابی در ادای احترام به خانواده معظّم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد و گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر تک تک ما دارند و اقتدار امروز کشور در سایه شجاعت و فداکاری فرزندان‌ این پدران و مادران بزرگوار است.

ادامه راه شهیدان در سنگر تولید

در ادامه مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز حضور خانواده شهدا را در کشت و صنعت فارابی افتخاری برای این مجموعه دانست و بر ادامه راه شهیدان در سنگر تولید تاکید کرد.

دکتر عبدعلی ناصری افزود: جهادگران عرصه تولید نیشکر به تأسی از مجاهدت‌های شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، خودباوری و خوداتکایی را در سنگر تولید به منصه ظهور رسانده‌اند و این صنعت در اقتدای راه ایستادگی شهدا، بیش از چند دهه بر محور اقتصاد مقاومتی حرکت کرده است.

امنیت و آرامشی که شهدا به ارمغان آوردند

در ادامه، مدیرعامل کشت و صنعت حکیم فارابی نیز ضمن خیرمقدم به خانواده شهدا و تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت، اگر امروز در سنگر تولید فعالیت می‌کنیم مرهون فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران هستیم که با خون خود امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

جمال سعودی تاکید کرد، جهادگران عرصه تولید در نیشکر به پشتوانه ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا، شبانه‌روز در راه عزّت و سربلندی وطن تلاش می‌کنند و این اطمینان خاطر را به خانواده شهدا می‌دهیم که تا پای جان در راه ایران اسلامی تلاش خواهیم کرد.

در این مراسم، خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان‌های اهواز، کارون و شادگان از بخش‌های مختلف کارخانه شکر و بخش کیسه گیری شکر نیز دیدن کردند. در حاشیه این بازدید، دکتر ناصری ضمن قدردانی از حضورخانواده معزز شهدا، با این عزیزان به گفت‌وگو نشست و دعای خیر خانواده شهدا را گره‌گشای مسائل کشور دانست.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار