عضو شورای اسلامی شهراهواز: باید با همکاری همه نهادها در راستای خدمت به مردم بکوشیم

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 بهمن 1401 | 08:33 ق.ظ
عضو شورای اسلامی شهراهواز: باید با همکاری همه نهادها در راستای خدمت به مردم بکوشیم سید ناصر مهداوی عصر دوشنبه ۱۷بهمن ماه ۱۴۰۱ در مراسم بهره برداری از آسفالت منطقه کوی پرواز و فرهنگیان با بیان اینکه هر تلاشی در سطح شهر صورت می گیرد، هرموفقیتی و خدمتی به مردم در گوشه، گوشه شهر مان رخ می دهد، نتیجه زحمات و مدیریت شهردار محترم است، اظهارداشت: ایشان شبانه روز تلاش […]

سید ناصر مهداوی عصر دوشنبه ۱۷بهمن ماه ۱۴۰۱ در مراسم بهره برداری از آسفالت منطقه کوی پرواز و فرهنگیان با بیان اینکه هر تلاشی در سطح شهر صورت می گیرد، هرموفقیتی و خدمتی به مردم در گوشه، گوشه شهر مان رخ می دهد، نتیجه زحمات و مدیریت شهردار محترم است، اظهارداشت: ایشان شبانه روز تلاش می کنند و روزگذشته نیز شاهد افتتاح ایستگاه آتش نشانی در منطقه کوی سلطان منش بوده ایم.

وی افزود: بعنوان عضوی از مردم، بزرگ ترین افتخار من در زندگی این است که بتوانم خود را از مردم بدانم و مردم این احساس را داشته باشند که نماینده آنها در شورای شهر باشم و درد آنها را ببینیم و پیگیر مطالبات آنها باشیم.

این عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه همه می دانند که بنده در هر شرایطی مطالبه گری می کنم ادامه داد: مقام معظم رهبری مردم و مسئولان را به مطالبه گر ی آن هم به صورت درست و قانونی دعوت می کند.

مهداوی تاکید کرد: به خود غبطه می خورم که کاری که برای مردم انجام می دهیم چگونه مردم از ما تشکر می کنند این یعنی امیدواری برای همه ی دوستان و مدیریت شهری و زحمت کشان این عرصه که دوست دارند به مردم خدمت کنند این امیدواری و تلاش فضایی را ایجاد میکند که مدیران بتوانند تلاش بیشتری را داشته باشند.

وی افزود: امروز هم به همت عزیزان شهرداری منطقه سه و دکتر امینی که در این مدت بنده شاهد تلاش های وی و مهندس شمس بودم پروژه ی دیگری تقدیم مردم شد.

مهداوی گفت: مشکلات شهر زیاد است و این مشکلات انباشته شده از دوران گذشته و دوران های مختلف است که به اینجا رسیده این انباشتگی مشکلات دلیل نمی شود که نا روحیه و تلاش خودمان را از دست بدهیم بلکه باید تلاشمان را مضاعف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم شورای شهر هم شهرداری و سایرمدیران استانی باید دست به دست هم بدهیم و با همکاری همه نهادها در راستای خدمت به مردم بکوشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار