حمایت جدی مسئولین از واحدهای نیشکری

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 بهمن 1401 | 10:24 ق.ظ
حمایت جدی مسئولین از واحدهای نیشکری مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خواستار حمایت جدی مسئولین کلان‌کشوری در زمینه تامین نهاده‌های کشاورزی، ماشین‌آلات و قطعات صنعتی مورد نیاز صنعت نیشکر شد.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خواستار حمایت جدی مسئولین کلان‌کشوری در زمینه تامین نهاده‌های کشاورزی، ماشین‌آلات و قطعات صنعتی مورد نیاز صنعت نیشکر شد.
منصور همدان‌نژاد سه‌شنبه (۱۸ بهمن ماه) در حاشیه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خوزستان، گفت: با توجه به جایگاه ویژه واحدهای نیشکری در تولید شکر مورد نیاز کشور، حمایت از این واحدها با جدیت بیشتری دنبال شود.
وی به کسب عنوان «واحد نمونه شایسته تقدیر» کشت و صنعت امیرکبیر در جشنواره امتنان اشاره کرد و این موفقیت را در حاصل عنایات الهی و تلاش همکارانی دانست که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تولید شکر گام برمی‌دارند و شبانه‌روز فعالیت می‌کنند.
بر اساس این گزارش، در حاشیه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خوزستان از مدیرعامل کشت و صنعت امیرکبیر به دلیل افزایش بهره‌وری در کار و صرفه جویی همراه با گسترش ورزش و فرهنگ کار و تلاش در محیط کار قدردانی شد.
در این جشنواره، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با کسب عناوین مختلف، در صدر شرکت‌های تولیدی استان قرار گرفت. دکتر عبدعلی ناصری نیز به عنوان مدیر نمونه واحد تولیدی معرفی شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار