شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور سازمان آب و برق خوزستان به صورت رسمی افتتاح شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 بهمن 1401 | 11:59 ق.ظ
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور سازمان آب و برق خوزستان به صورت رسمی افتتاح شد شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور سازمان آب و برق خوزستان توسط “سید عزت الله ضرغامی” وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به صورت رسمی افتتاح شد.

“محمد امین ایزدجو” مدیر گردشگری و مهندسی عمومی سازمان آب و برق خوزستان ضمن اعلام خبر برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و حضور سازمان آب و برق خوزستان در این رویداد برجسته، آن را فرصتی مناسب برای بازدید سرمایه­ گذران و علاقمندان این حوزه دانست.

وی افزود: شانزدهمین نمایشگاه بین اللملی گردشگری و صنایع وابسته تهران و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در ۱۵ سالن و فضایی حدود ۶۷ هزار مترمربع برگزار می شود.

ایزدجو با تأکید بر اهمیت مقوله گردشگری در دنیای امروز، گفت: از سال ۹۷ اقدامات ارزشمندی در خصوص برنامه ­ریزی و تعیین پلان مدیریت نحوه استفاده از ظرفیت های گردشگری استان خوزستان، بویژه در حاشیه منابع و تأسیسات آبی توسط سازمان آب و برق خوزستان به انجام رسیده است که قصد داریم بهره­ برداری و مدیریت اماکن گردشگری حاشیه منابع آبی استان را که در اختیار و تملک سازمان آب و برق قرار دارند، به سرمایه گذاران واگذار کنیم که البته این کار مقدماتی دارد که می ­بایست انجام شود.

مدیر گردشگری و مهندسی عمومی سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: قطر، عراق، ژاپن، اندونزی، تاجیکستان، قزاقستان، مالزی، روسیه و ونزوئلا از جمله کشورهایی که در نمایشگاه دارای غرفه هستند.

وی رویداد نمایشگاهی پیش رو را فرصتی مناسب برای آگاهی از اقدامات سازمان آب و برق خوزستان برای علاقمندان به این حوزه دانست و افزود: در نمایشگاه امسال اهم اقدامات سازمان آب و برق خوزستان در سالن میلاد بخش A31 غرفه شماره ۱۴ ارائه شده است و سرمایه­ گذاران و علاقمندان محترم به ویژه در زمینه گردشگری آبی می­ توانند از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۸ لغایت ۱۵ با حضور در محل دائمی نمایشگاه­ های بین المللی تهران از غرفه سازمان آب و برق خوزستان دیدن نمایند.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از روز سه شنبه ۱۸ بهمن تا روز جمعه ۲۱ بهمن( به مدت چهار روز) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار