تمدید گواهینامه‌های نظام مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015) و استاندارد مدیریت کیفیت – راهنمای مدیریت شایستگی کارکنان (ISO 10015:2019) شرکت فولاد خوزستان به مدت یک سال

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 بهمن 1401 | 09:30 ق.ظ
تمدید گواهینامه‌های نظام مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015) و استاندارد مدیریت کیفیت – راهنمای مدیریت شایستگی کارکنان (ISO 10015:2019) شرکت فولاد خوزستان به مدت یک سال این دوره ممیزی مراقبتی اول نظام های مدیریت به مدت سه روز ۱۶ الی ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به‌وسیله‌ی گروه ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV NORD سابق) به سرممیزی نادر بهراد در شرکت فولاد خوزستان انجام پذیرفت.    در این دوره از ممیزی که فرآیندهای تولیدی، پشتیبانی و ستادی شرکت فولاد خوزستان مورد […]
این دوره ممیزی مراقبتی اول نظام های مدیریت به مدت سه روز ۱۶ الی ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به‌وسیله‌ی گروه ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV NORD سابق) به سرممیزی نادر بهراد در شرکت فولاد خوزستان انجام پذیرفت. 
 
در این دوره از ممیزی که فرآیندهای تولیدی، پشتیبانی و ستادی شرکت فولاد خوزستان مورد ممیزی قرار گرفت، یافته‌هایی جمع‌آوری و در جلسه اختتامیه توسط سرممیز به مدیریت ارشد سازمان ارائه شد. 
 
این جلسه به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه و با حضور معاونان، مدیران ارشد و پاسخگویان ممیزی برگزار شد. 
 
نادر بهراد سرممیز شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران از فرآیند آموزش بر اساس استاندارد بین المللی ۱۰۰۱۵ از جمله محاسبه ROI در سطوح مختلف و توسعه منابع انسانی به عنوان یک نقطه قوت قابل اتکا یاد کرد، همچنین محاسبه سود حاصل از برگزاری دوره های آموزشی در این مدیریت را یکی از منحصر به فردترین موارد ذکر کرده که در کشور کم نظیر می باشد.
 
وی در ادامه به نقاط قوت دیگری از قبیل تعهد مدیریت ارشد در تحقق اهداف سازمانی در انجام پروژه‌های بهبود، وجود رویکردهای مناسب در زمینه توسعه، مشارکت همگانی، صداقت در بیان و ارائه شواهد در ممیزی شخص ثالث، وجود زیرساخت های مناسب در زمینه استقرار در مدیریت کنترل کیفی محصولات و رویکردهای سازنده و اقدامات مناسب در جذب منابع انسانی را بیان نمود. 
 
محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت و نماینده مدیرعامل در نظام مدیریت یکپارچه با بیان مطالبی درباره‌ی برگزاری این دوره از ممیزی، همکاری بخش‌های سازمان با تیم برگزارکننده ممیزی و ممیزان را ستود و این موضوع را از نقاط قوت شرکت برشمرد و این مساله را بخشی مهم از فرهنگ سازمانی فولاد خوزستان بیان نمود.
 
در پایان محمد نیکوکار با تشکر از گروه ممیزی، برگزارکنندگان و پاسخگویان ممیزی اظهار داشت: مدیریت ارشد شرکت فولاد خوزستان همواره از رهنمودهای ممیزان و ارزیابان در تمامی طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها استفاده نموده و خود را ملزم به رعایت الزامات قانونی و استانداردهای مرجع بین المللی می‌داند.
 
وی اهمیت پرداختن به ریسک ها و فرصت ها را در سطح استراتژی و فرآیندها را خاطر نشان کرد و ارزیابی اثربخشی اقدامات انجام شده در این خصوص را لازم الاجرا دانست. 
 
گفتنی است، در پایان این دوره ممیزی، گواهینامه‌های نظام مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015) و استاندارد مدیریت کیفیت – راهنمای مدیریت شایستگی کارکنان (ISO 10015:2019) شرکت فولاد خوزستان به مدت یک سال تمدید شد. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار