حضور نیشکر در دل نفت با ساخت الکتروپمپ‌ و قطعات صنعتی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 بهمن 1401 | 09:19 ق.ظ
حضور نیشکر در دل نفت با ساخت الکتروپمپ‌ و قطعات صنعتی شرکت راصد صنعت توسعه با حضور در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

شرکت راصد صنعت توسعه با حضور در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

این شرکت از شرکت‌های وابسته توسعه نیشکر است که علاوه بر طراحی و اجرای سازه‌ها و ایستگاه‌های انتقال آب، زهاب و فاضلاب، توانسته است به طراحی و تولید الکتروپمپ و الکتروموتورهای تخصصی نیز دست یابد.

در آیین گشایش این نمایشگاه، عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور در غرفه راصد صنعت توسعه، با دستاوردهای صنعتی و تحقیقاتی این شرکت آشنا شدند.

از بومی‌سازی قطعات هاروستر تا ساخت قطعات صنعتی کارخانه‌ها

مدیرعامل شرکت راصد صنعت توسعه در حاشیه این نمایشگاه از دستاوردهای جدید این شرکت رونمایی کرد. به گفته علیرضا کایدی بختیاری، این شرکت علاوه بر فعالیت در صنعت نیشکر، در حوزه نفت و پتروشیمی با ساخت و تعمیر الکتروپمپ‌های تخصصی و الکتروموتورها فعال است.

وی طراحی و ساخت قطعات صنعتی کارخانه‌ها را یکی دیگر از دستاوردهای شرکت راصد صنعت توسعه برشمرد که در سال تولید دانش‌بنیان در راستای شعار سال و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در شرکت محقق شده و توسعه یافته است. به گفته کایدانی، شرکت راصد صنعت توسعه به معنای واقعی در عمل، یک شرکت دانش‌بنیان است که توانسته در ساخت قطعات و تجهیزات مختلف در حوزه نیشکر و سایر ارگان‌ها گام بردارد.

ساخت قطعات دستگاه هاروستر، دستاورد دیگری است که مدیرعامل راصد صنعت توسعه به آن اشاره کرد و گفت، بومی‌سازی دستگاه هاروستر (دروگر نیشکر) گامی مهم در شرایط تحریمی حاکم بر کشور است و این شرکت با بهره‌گیری از توان عللمی و پژوهشی صنعت نیشکر اقدامات موثری را در حوزه خودکفایی تجهیزات کشاورزی مورد نیاز این صنعت برداشته است.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار