شیرین‌کامی مناطق همجوار از دستاوردهای نیشکر

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 بهمن 1401 | 09:23 ق.ظ
شیرین‌کامی مناطق همجوار از دستاوردهای نیشکر جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور خانواده معظّم شهدا و سخنرانی نماینده ولی فقیه در خوزستان در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد.

 جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور خانواده معظّم شهدا و سخنرانی نماینده ولی فقیه در خوزستان در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد.

در این مراسم‌ها که در حسینیه و سالن همایش‌ این شرکت برگزار شد، دستاوردهای این واحد نیشکری در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به نمایش گذاشته شد و پخش کلیپی از طرح پمپاژ آب رودخانه دز به «کرخه نور» از طریق کانال زهاب‌بر نیشکر که منجر به بازگشت حیات به چرخه زیستی منطقه شده است، مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

در این جشن مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، امام جمعه شهرستان باوی و مدیران و پرسنل نیشکر حضور داشتند و سخنرانان بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

انقلاب اسلامی با قدرت به مسیرش ادامه می دهد

نماینده ولی فقیه در خوزستان در سخنانی در حسینیه این شرکت، به نقل خاطره‌ای از علی اکبر دهخدا ادیب و لغت‌شناس پرآوازه ایرانی که نامش بر این واحد نیشکری نقش بسته، پرداخت و گفت، این اندیشمند فرهیخته تا سن چهل سالگی ازدواج نکرد و دلیل آن هم نگهداری از مادر سالمند خود بود و این کار نشان از شان و جایگاه والای مادر در نگاه دهخدا دارد. حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در ادامه با تبریک ایّام دهه فجر بیان کرد، ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و با قدرت به مسیرش ادامه می دهد.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هیچ چیزی مثل یاد آخرت اعمال انسان را اصلاح نمی‌کند؛ خداوند دنیا را به نحوی خلق کرده که به عنوان وسیله باشد. تمام ظرفیت ها و امکانات مادی و معنوی، ابزاری برای سکوی پرش است تا به لقای خداوند متعال دست پیدا کنیم.

شیرین‌کامی مناطق همجوار از دستاوردهای نیشکر

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا نیز از حضور خانواده‌های معظّم شهیدان حمیدی و لویمی در مراسم گرامی‌داشت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی قدردانی کرد. تورج بهادری افزود: تلاش بر این بود در این ایّام خجسته کام مناطق پیرامونی نیشکر از برنامه‌های شاد و مفرّح انقلاب، شیرین شود و به همین دلیل با همکاری بسیج، چندین جُنگ شادی در روستاها برگزار شد.

وی افزود: کشت و صنعت نیشکر با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی و همچنین ایجاد اشتغال و تولید شکر، کام مردم مناطق همجوار را شیرین کرده است.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا گرامی‌داشت بهار انقلاب اسلامی را وظیفه ملی و مذهبی دانست و بیان داشت، کشت و صنعت نیشکر دهخدا نیز در این راستا با برپایی برنامه‌های متنوع، هم به تبیین دستاوردهای انقلاب پرداخته و هم نشاط و شادابی را در جامعه تروجج داده است. اجرای سرود و پخش کلیب افتتاح سامانه آموزشی برای خانواده نیشکر، تواشیح و مداحی و اهدای جوایز به برندگان مسابقه، از دیگر برنامه‌های جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

جشنواره‌های ورزشی ویژه کارکنان و خانواده نیشکر، جشن بزرگ پیروزی انقلاب در شهرک نیشکر، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست‌های بصیرت‌افزایی در کشت و صنعت‌ها و… بخش دیگری از برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر در صنعت نیشکر برگزار شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار