افزایش ۲۰ هزار بشکه ای ظرفیت تولید نفت رامشیر در تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 بهمن 1401 | 08:22 ق.ظ
افزایش ۲۰ هزار بشکه ای ظرفیت تولید نفت رامشیر در تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در نشست با اصحاب رسانه که در چهارمین روز از سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز برگزار شد از تحقق ۱۰۰ درصدی تولید نفت در این شرکت خبر داد. جواد تقی زاده با اشاره به اقدامات شاخص انجام شده در شرکت بهره برداری نفت و […]

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در نشست با اصحاب رسانه که در چهارمین روز از سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز برگزار شد از تحقق ۱۰۰ درصدی تولید نفت در این شرکت خبر داد.

جواد تقی زاده با اشاره به اقدامات شاخص انجام شده در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در سال جاری گفت: ساخت قطعات و راه اندازی کمپرسور گازی Man Turbo در ایستگاه تزریق گاز رامشیر، ایمن سازی و محوطه سازی تعداد ۳۰ حلقه چاه عملیاتی مستقر در پایین دست و ایمن سازی خط لوله ی ۱۴ اینچ زیر زمینی گاز ارسالی از تقویت فشار گاز مارون ۲ به اهواز و نیز راه اندازی تلمبه خانه آزادگان ( ممزوج امیدیه ) و در سرویس قرار گرفتن عملیاتی آن و نصب یک دستگاه تفکیک گر ۲۰ هزار بشکه ای در واحد بهره برداری رامشیر از اقدامات شاخص از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در سالجاری می باشد .

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته بر روی چاه های توسعه ای اظهارداشت : تعداد ۸ حلقه چاه تعمیر شدند که این اقدام منجر به تولید هفت هزار بُشکه نفت گردید .

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برنامه ریزی و استفاده بهینه از دستگاه های فراورش سیار ( MOS و MOT) و جلوگیری از سوزانده شدن ۱۶۰ هزار بشکه نفت یکی از اقدامات ارزنده این شرکت به شمار می آید .

وی همچنین افزود: اجرای پروژه های احداث تاسیسات مربوطه به جمع آوری گازهای همراه ارسالی به مشعل به شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس از سال ۱۳۹۷ به مدت ۴۲ ماه واگذار گردیده و پس از تکمیل پروژه ها حدود ۳۵۰ میلیون فوت مکعب در روز از گازهای میادین رامشیر، آغاجاری، مارون، رگ سفید ۱ و پازنان جمع آوری خواهد شد و گازسوزی میادین ذکر شده مرتفع می گردد.

تقی زاده خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی گسترده تاسیسات لوله شامل تعمیرات اساسی ۴ کارخانه مهم گاز و گاز مایع، ۳۰۰ گاز مایع هزار و لخته گیر ۵۰۰ و دستگاه ام او تی، تعمیر تجهیزات ثابت و دوار به تعداد ۱۷۰ دستگاه، بازرسی های فنی پیشرفته در شرکت آغاجاری، ساخت قطعات و همکاری با شرکت های داخلی (دانش بنیان)، اجرای عملیات ضخامت سنجی غیر مخرب به روش اولتراسونیک (A-SCAN) به میزان ۷۸۸۵۶۲ دسی متر مربع، انجام پرتونگاری جوش به طول ۲۴۶۹۷ اینچ نیز از دیگر اقداماتی است که در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در ادامه به انجام مسئولیت های اجتماعی در این شرکت اشاره و اظهار داشت: برقراری مجدد پروازهای فرودگاه آغاجاری بعد از وقفه یک ساله و ارائه خدمات به کارکنان و همشهریان گرامی، ارائه ۲۸۰ میلیارد ریال کمک های عام المنفعه به مردم شریف ساکن در محدوده عملیاتی شرکت آغاجاری و اختصاص ۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل جاده امیدیه – جایزان و ارائه معادل ۵۰۰ میلیارد ریال خدمات عام المنفعه طی ۱۰ ماه گذشته به حوزه پیرامونی از جمله اقداماتی است که درخصوص انجام مسئولیت های اجتماعی اجرا شده است.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه محیط زیست نیز گفت: جمع آوری گاز های مشعل توسط هلدینگ خلیج فارس یکی از اقدامات ارزنده ای بود که در راستای صیانت از حوزه محیط زیست به اجرا رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار