ضرورت ارتقاء ایمنی در جاده‌های پرحادثه خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 بهمن 1401 | 09:36 ق.ظ
ضرورت ارتقاء ایمنی در جاده‌های پرحادثه خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان: باتوجه به آغاز سفرهای کاروان‌های راهیان نور و در پیش بودن نوروز، ایمنی در جاده‌های پرحادثه استان باید ارتقاء یابد.

سرهنگ سعید رحیمی به آغاز سفر‌های کاروان‌های راهیان نور و در پیش بودن سفر‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: سفر کاروان‌های به خوزستان از اوایل اسفندماه بیشتر می‌شود و تا پایان ماه شعبان خواهند داشت.

وی بر تردد کاروان‌های راهیان نور از محور‌های اصلی استان تاکید کرد و افزود: اگرچه این محور‌ها شرایط خوبی دارند، ولی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان برا پیشگیری از وقوع حوادث الزامی است.

سرهنگ رحیمی با اشاره به تصویب بازبینی نصب علائم راهنمایی و رانندگی و ارتقاء سطح ایمنی در نقاط بحرانی و پرحادثه خوزستان در کمیسیون ایمنی راه، ادامه داد: اغلب جاده‌ها روشنایی کافی ندارند و اصلاح این وضعیت نیازمند برنامه مدون است.

رئیس پلیس راه خوزستان می‌گوید: در شبکه معابر استان از نظر علائم راهنمایی و رانندگی ضعف و مشکلاتی وجود دارد که مشکلات به راهداری خوزستان و شهرستان‌ها و دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان‌های ارسال می‌شود تا با شرایط مطلوب‌تری به استقبال نوروز برویم.

به گفته سرهنگ رحیمی؛ بیشترین حوادث رانندگی و نقاط بحرانی در محور‌های اندیمشک – لرستان، شوشتر – دزفول و بالعکس، ایذه – دزپارت، ملاثانی – مسجد سلیمان و شوشتر – مسجدسلیمان هستند که در حال تلاش برای رفع مشکلات این محور‌ها هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار