پیام تقدیر شهردار اهواز از حضور پرشور مردم اهواز در راهپیمایی ۲۲بهمن

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 بهمن 1401 | 08:03 ق.ظ
پیام تقدیر شهردار اهواز از حضور پرشور مردم اهواز در راهپیمایی ۲۲بهمن وَ لَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ. (سوره حج آیه چهل) ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور اعجاب انگیز و حماسی خود، شگفتی دیگری خلق کرده و دنیا را مَبهوتِ بصیرت و پایداری خود ساختند‌. دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ماه ها قبل با ایجاد اغتشاش و جنگ روانی به دنبال کمرنگ […]

وَ لَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ. (سوره حج آیه چهل)

ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور اعجاب انگیز و حماسی خود، شگفتی دیگری خلق کرده و دنیا را مَبهوتِ بصیرت و پایداری خود ساختند‌.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ماه ها قبل با ایجاد اغتشاش و جنگ روانی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند، اما شما مردم بصیر و هوشیار اهواز هم گام با مردم اقصی نقاط کشور؛ به رغم مُشکلات و تنگناها با حضور چشمگیر خود در این روز مُبارک که پایان استبدادِ سیاه و آغاز شکوفایی نهضت بیدارگر معمارکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه است، تصویری شکوهمند و شورانگیز در برابر دیدگان جهانیان آفریدید و نشان دادید، تمامی زنان و مردان، اقوام، گروه‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی، جبهه‌ای واحد و صفی یکپارچه‌اند و با همتی مُضاعف پاسدار دستاوردها و آرمان‌های انقلاب خود هستند و از ثمره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل ایثار هزاران شهید و جانباز دلاور است؛ به شایستگی صیانت می کنند.

اینجانب پروردگار مُتعال را به شُکرانه این اتحاد قوی، پایبندی سترگ، پایمردی بی مانند و انسجام بی بدیل سپاس فراون گفته و از مردم هوشیار و همیشه در صحنه اهواز برای خلق این حماسه حضور و لبیک عَملی به مُقتدای عظیم الشان اُمت اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) تشکر می کنم.

امیدوارم همه ما این حماسه عظیم را که برگ‌ زرین دیگری به تاریخ افتخارات میهن اسلامی افزود و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید ساخت؛ قدر بدانیم و از آن برای بنای رفیع افتخارات ایران اسلامی بهره بگیریم.

رضا امینی
شهردار اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار