بنزین یورو ۴ توزیعی حدود ۶۰ درصد از نیاز اهواز را تامین می‌کند

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 بهمن 1401 | 09:31 ق.ظ
بنزین یورو ۴ توزیعی حدود ۶۰ درصد از نیاز اهواز را تامین می‌کند رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان با اشاره به توزیع روزانه ۸۰۰ لیتر بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز گفت: فقط حدود ۶۰ درصد از نیاز کلانشهر اهواز با بنزین یورو تامین شده است. ابراهیم الباجی، با اشاره به از سرگیری توزیع بنزین یورو ۴ در اهواز پس از حدود ۱۰ ماه اظهار کرد: در […]

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان با اشاره به توزیع روزانه ۸۰۰ لیتر بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز گفت: فقط حدود ۶۰ درصد از نیاز کلانشهر اهواز با بنزین یورو تامین شده است.

ابراهیم الباجی، با اشاره به از سرگیری توزیع بنزین یورو ۴ در اهواز پس از حدود ۱۰ ماه اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۸۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ با اولویت جایگاه‌های سوخت در هسته مرکزی کلانشهر اهواز توزیع می‌شود.

وی افزود: این میزان سهمیه در نظر گرفته شده برای اهواز فقط حدود ۶۰ درصد از نیاز شهرستان اهواز را تامین می‌کند و باقی نیاز به وسیله بنزین معمولی در حال تامین است.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: کلانشهر اهواز روزانه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین نیاز دارد که با توجه به تامین ۶۰ درصدی این نیاز با بنزین یورو ۴، حدود ۴۰ درصد از بنزین کلانشهر اهواز با بنزین معمولی تامین می‌شود.

الباجی عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و براساس قول‌های داده شده در صورتی که به وسیله کشتی بنزین یورو ۴ از بندرعباس به بندر امام خمینی حمل شود به احتمال فراوان کل نیاز کلانشهر اهواز با بنزین یورو ۴ تامین خواهد شد.

وی افزود: بنزین یورو ۴ در حال حاضر فقط در هسته مرکزی شهر توزیع می‌شود و جایگاه‌های سوختی که در اطراف هسته مرکزی شهر هستند فقط بنزین معمولی دارند.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان در خصوص توزیع بنزین سوپر گفت: در حال حاضر هیچ سهمیه‌ای برای بنزین سوپر در کلانشهر اهواز و استان خوزستان در نظر گرفته نشده و از این رو بنزین سوپر برای توزیع وجود ندارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار