۲۴ طرح صنعتی در خوزستان از تملک بانک‌ها خارج شدند

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 بهمن 1401 | 09:40 ق.ظ
۲۴ طرح صنعتی در خوزستان از تملک بانک‌ها خارج شدند مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در سال جاری ۲۴ طرح صنعتی در خوزستان از تملک بانک‌ها خارج شدند. علی مهدی پور، با اشاره به تلاش برای بازگشت به تولید واحدهای صنعتی در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ طرح صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خوزستان از تملک بانک‌ها خارج […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در سال جاری ۲۴ طرح صنعتی در خوزستان از تملک بانک‌ها خارج شدند.

علی مهدی پور، با اشاره به تلاش برای بازگشت به تولید واحدهای صنعتی در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ طرح صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خوزستان از تملک بانک‌ها خارج شدند.

وی افزود: تملک طرح‌های صنعتی به دلیل دریافت مطالبات و معوقات بانکی نباید باعث توقف در اجرای این طرح‌ها شود و انتظار داریم روند تولید با چنین اقداماتی متوقف نشود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: امروزه فعالیت‌های اقتصادی به ویژه در عرصه تولید با تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش محقق خواهد شد و این مساله به همکاری بانک‌های عامل وابسته است و کارآفرینان و مدیران صنایع برای موفقیت در فعالیت اقتصادی ناچار به اخذ تسهیلات از بانک‌ها هستند.

مهدی پور عنوان کرد: حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط در زمینه تامین مالی نیازمند توجه بیشتری از سوی بانک‌ها است و در این زمینه انتظار داریم تا بانک‌ها در توانمندسازی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف نسبت به بازگشت به تولید واحدهایی که در تملک بانک‌ها قرار دارند اقدام کنیم. این مهم علاوه بر بحث تولید بر مساله اشتغال نیز اثرگذار است و می‌تواند به این مساله کمک کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار