شمارش معکوس برای بهره برداری تقاطع غیر همسطح دانشگاه شهید چمران اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 بهمن 1401 | 10:11 ق.ظ
شمارش معکوس برای بهره برداری تقاطع غیر همسطح دانشگاه شهید چمران اهواز معاون عمرانی شهرداری اهواز توضیحاتی درخصوص آخرین وضعیت تقاطع غیر همسطح دانشگاه شهید چمران و زمان بهره برداری آن ارائه کرد.

پرویز حسینی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: آخرین قطعه‌های تقاطع غیر همسطح دانشگاه شهید چمران اهواز در شامگاه ۲۲ بهمن ماه امسال نصب شدند و این کار به پایان رسیده است.

وی به اجرای قطعه‌های بتنی پل تا پایان این هفته اشاره کرد و افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و با پایان کار‌های تکمیلی و آسفالت آن تا ۱۰ اسفندماه امسال، آماده بهره برداری شود.

حسینی ادامه داد: قطعه سوم تقاطع غیر همسطح دانشگاه شهید چمران که از امانیه به سمت پل پنجم ساخته و از هفته‌های قبل آماده و روشنایی آن نیز نصب شده، ولی به دلیل وجود قطعه‌ها و تجهیزات سنگین، به منظور حفظ ایمنی و جلوگیری از وقوع حوادث، اجازه تردد داده نشده است.

معاون عمرانی شهرداری اهواز می‌گوید: با پایان کار و تکمیل فرایند‌های مربوط تا پایان این هفته، امکان تردد از قطعه سوم امکانپذیر خواهد شد، ضمن اینکه همه تلاش خود را برای آماده سازی و آغاز تردد از قطعه چهارم تا نیمه اسفندماه امسال به کار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح تقاطع غیر همسطح دانشگاه شهید چمران اهواز کیفیت تحت تاثیر سرعت کار قرار نگرفته و سرعت کار افزایش نیافته است، گفت: از روز قبل عملیات جمع کردن کارگاه موجود در زیر پل آغاز شده و پیمانکار کار جدول گذاری و ایجاد معابر را انجام می‌دهد تا مسیر زیر پل آماده بهره برداری شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار