تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی به همه روستا‌های خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 اسفند 1401 | 11:29 ق.ظ
تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی به همه روستا‌های خوزستان مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان : مشکل باقی روستا‌هایی که با مشکل آب در خوزستان مواجه هستند تا پایان سال آینده حل خواهد شد.

محمدرضا کرمی نژاد در مراسم افتتاحیه طرح آبرسانی به روستا‌های جسانیه بزرگ که امروز، ۳۰ بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: عزم دولت سیزدهم برای حل مشکلات آبی خوزستان است و از ابتدای دولت تاکنون تلاش‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

 

وی افزود: از ۴ هزار و ۴۰۰ روستای خوزستان، مشکل آب یک هزار و ۷۰۰ روستا حل شده است. از این تعداد ۹۲۳ روستا اصلا آب نداشتند و یا با تنش جدی و شدید آب مواجه بودند که خوشبختانه مشکل آب آن‌ها حل شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: مشکل باقی روستا‌هایی که با مشکل آب در خوزستان مواجه هستند تا پایان سال آینده حل خواهد شد.

کرمی نژاد با اشاره به بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستا‌های جسانیه بزرگ عنوان کرد: این پروژه به ۱۴ روستا‌های مسیر لامی که در مرکز جسانیه بزرگ قرار دارند آبرسانی می‌کند.

وی عنوان کرد: آب این روستا‌ها پیش از این از رودخانه کارون تامین می‌شد که با ec ۱۸۰۰ میکروموس بود، اما با این طرح از آب رودخانه دز با ec حدود ۶۰۰ میکروموس استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح آبرسانی به روستا‌های جسانیه بزرگ کیفیت آب تامین شده بسیار خوب و مستمر شده است و منطقه با قطعی آب مواجه نخواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار