توضیح دادستان اهواز درباره قصور پزشکی منجر به حادثه برای کودک اهوازی

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 اسفند 1401 | 11:43 ق.ظ
توضیح دادستان اهواز درباره قصور پزشکی منجر به حادثه برای کودک اهوازی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از وضعیت کودک سه ساله‌ای که در جریان قصور پزشکی در بیمارستان ابوذر دچار سوختگی شده بود، بازدید و دستورات قضایی برای پیگیری و درمان سریع این کودک را صادر کرد. صادق جعفری چگنی با اشاره به به موضوع قصور پزشکی منجر به حادثه برای کودک ۳ ساله […]

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از وضعیت کودک سه ساله‌ای که در جریان قصور پزشکی در بیمارستان ابوذر دچار سوختگی شده بود، بازدید و دستورات قضایی برای پیگیری و درمان سریع این کودک را صادر کرد.

صادق جعفری چگنی با اشاره به به موضوع قصور پزشکی منجر به حادثه برای کودک ۳ ساله اهوازی در بیمارستان کودکان ابوذر اهواز گفت: این کودک که برای عمل آپاندیس در بیمارستان‌ ابوذر اهواز بستری بود، در اتاق عمل دچار سوختگی از ناحیه کمر و پا شد که دادستان عمومی و انقلاب اهواز به محض اطلاع از این خبر، در بیمارستان حاضر و ضمن عیادت از بیمار و دلجویی از خانواده وی، موضوع را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان این که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است، گفت: در راستای ماده ۲ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان این موضوع بلافاصله مورد پیگیری قرار گرفت و مقرر شد با رعایت مقررات نسبت به بررسی تخلفات صورت گرفته، مقصران حادثه شناسایی و برابر قانون با آنان برخورد شود.

وی ادامه داد: همچنین پس از این بازدید که با حضور رئیس علوم پزشکی استان و معاونین وی و رئیس سازمان نظام پزشکی استان برگزار شد، طی نشستی وضعیت بهداشت و درمان استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد دستگاه‌های نظارتی در حوزه بهداشت و درمان جهت بررسی حادثه مذکور پیگیری‌های لازم را صورت دهند.

جعفری چگنی تصریح کرد: دستگاه قضایی ضمن احترام به جامعه بهداشت و درمان و تقدیر از زحمات آنان، بر رعایت حقوق بیمار و اخلاق پزشکی، تاکید دارد و با هرگونه قصور در این زمینه برخورد قانونی می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار