جذب ۲۵ هزار آموزگار جدید در آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 اسفند 1401 | 10:22 ق.ظ
جذب ۲۵ هزار آموزگار جدید در آموزش و پرورش دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش از جذب ۲۵ هزار آموزگار جدید در سطح کشور خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید نیکزاد در گردهمایی مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به نقش نیروی انسانی در ایجاد تحول اثربخش، اظهار کرد: اسفندماه سال جاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ برگزار خواهد شد و در قالب این آزمون بالغ بر ۲۵ هزار آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد تا در حوزه نیروی انسانی بتوانیم شاهد رشد شاخص‌های کیفی و عملکردی باشیم.

 

وی با اشاره به تغییرات تحولی در حوزه جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش کشور، ادامه داد: محتوای منابع آزمون استخدامی ماده ۲۸ شاهد تغییراتی خواهد بود. همچنین ضریب اهمیت مصاحبه نسبت به آزمون افزایش پیدا خواهد کرد. بر این اساس باید در انتخاب مصاحبه‌گران به متغیر‌هایی مثل تخصص و تعهد عملکردی دقت کرد، زیرا گزینش و انتخاب بهترین افراد برای حرفه معلمی امری مهم و ضروری است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: شبکه سازی در حوزه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی باید به صورت ویژه مورد توجه متولیان حوزه تعلیم و تربیت قرار گیرد و این مهم با تکیه بر مفاد سند تحول بنیادین دنبال شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار