حفاری‌های آبفا، اهواز را به هم ریخته است / تلاش برای تغییر چهره شهر تا عید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 اسفند 1401 | 11:21 ق.ظ
حفاری‌های آبفا، اهواز را به هم ریخته است / تلاش برای تغییر چهره شهر تا عید عضو شورای شهر اهواز با اشاره به تلاش برای آماده‌سازی شهر تا نوروز، گفت: بخش زیادی از به هم ریختگی شهر مربوط به حفاری‌های شرکت آبفا است. سید محسن موسوی‌زاده با اشاره به وضعیت به هم ریخته شهر در آستانه نوروز اظهار کرد: نیروهای شهرداری در حال تلاش برای بهبود وضعیت فضای سبز، رنگ‌آمیزی و […]

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به تلاش برای آماده‌سازی شهر تا نوروز، گفت: بخش زیادی از به هم ریختگی شهر مربوط به حفاری‌های شرکت آبفا است.

سید محسن موسوی‌زاده با اشاره به وضعیت به هم ریخته شهر در آستانه نوروز اظهار کرد: نیروهای شهرداری در حال تلاش برای بهبود وضعیت فضای سبز، رنگ‌آمیزی و لکه‌گیری آسفالت هستند اما بخش زیادی از به هم ریختگی شهر مربوط به حفاری‌های شرکت آبفا است.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه شبکه فاضلاب شهر باید به سرانجام برسد، نمی‌توانیم مانع حفاری شرکت آبفا شویم اما این مساله موجب به هم ریختگی شهر شده است. در حال حاضر در بخش زیادی از اهواز از جمله بلوار بهبهانی، خیابان فاطمی و بلوار گلستان حفاری به کندی در حال انجام است. 

عضو شورای شهر اهواز گفت: نیروهای شهرداری کار در حوزه گل‌کاری، رنگ‌آمیزی و آماده‌سازی شهر را آغاز کرده‌اند اما هر چه در این زمینه کار شود به دلیل اینکه هنوز اساس کار تمام نشده است، تنها به هم‌ریختگی و چهره نازیبای شهر مشاهده می‌شود.

وی عنوان کرد: استاندار خوزستان و مسئولان امنیتی در حال وارد کردن فشار به شرکت آبفا هستند تا سریعتر در زمینه آسفالت معابر اصلی اقدام کند. شهرداری هم در حال انجام کار آماده‌سازی شهر است تا حداقل چهره شهر برای ایام عید تغییر پیدا کند.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به انعقاد قرارداد آسفالت در چهار منطقه شهرداری اهواز گفت: شورای شهر تذکر داده است که هر چه سریعتر عملیات اجرایی آسفالت در این مناطق آغاز شود تا حداقل تا نوروز چهره شهر تا حدودی تغییر کند.

موسوی‌زاده در خصوص خرید ۲۷ هزار کیسه خرید آسفالت سرد به منظور رفع چاله‌های خیابان‌های اهواز بیان کرد: لکه‌گیری معابر با آسفالت سرد در حال انجام است اما اینکه بگوییم تا شب عید همه چاله‌های خیابان‌های اهواز رفع می‌شوند محال است زیرا مشکلات شهر در زمینه آسفالت بسیار زیاد است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار