ضرورت هم افزایی تشکیلاتی برای رسیدن به قله پیشرفت و سعادت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 اسفند 1401 | 08:44 ق.ظ
ضرورت هم افزایی تشکیلاتی برای رسیدن به قله پیشرفت و سعادت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر ضرورت هم افزایی سازمانی و تشکیلاتی برای رسیدن به قله رفیع پیشرفت و سعادت تأکید کرد. علیرضا دانشی در جلسه اختتامیه ممیزی شخص ثالث(مراقبتی دوم) واحدهای ستادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز که امروز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه برگزار شد، مُمیزی را فرصتی برای بررسی و ارزیابی نقاط […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر ضرورت هم افزایی سازمانی و تشکیلاتی برای رسیدن به قله رفیع پیشرفت و سعادت تأکید کرد.
علیرضا دانشی در جلسه اختتامیه ممیزی شخص ثالث(مراقبتی دوم) واحدهای ستادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز که امروز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه برگزار شد، مُمیزی را فرصتی برای بررسی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف هر سازمان عنوان و خاطرنشان کرد: ممیزی واحدهای ستادی با رویکرد توسعه دیدگاه ها، استقرار بهتر سیستم مدیریت یکپارچه و نگاه ویژه به وضعیت کلی سازمان انجام شده است و رسالت شناسایی فراز و فرود امور را بر عهده دارد.
وی با قدردانی از تمام کسانی که کار مُمیزی را به خوبی انجام دادند، بیان کرد: پس از انجام کار مُمیزی وظیفه ما این است که با علم به مشکلات و کاستی ها تدبیری برای مرتفع کردن آنها بیاندیشیم. همچنین لازم است کُمیته هایی برای آسیب شناسی مشکلات تشکیل شود و مُجدانه اقدام به حل آن ها نماییم.
دانشی با انتقاد از عمل‌کرد جزیره ای در انجام کارها، اظهار داشت: عمل‌کرد پراکنده و جزیره ای کار بسیار اشتباهی است؛ همه کارها باید سازماندهی شده و طبق برنامه باشند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ما باید استانداردهای فعلی را مورد بررسی مُجدد قرار دهیم؛ شاخص های کمی خیلی خوب است اما کیفیت مهم تر است اگر کیفیت را صیانت نماییم کمیت هم افزایش خواهد یافت اما اگر فقط به موضوع کمیت بها دهیم از کیفیت بازخواهیم ماند.
وی همچنین ضمن بیان این‌که برای پیشرفت سازمان می بایست راه‌کارهای نوینی اتخاذ نمود، اضافه کرد: به عنوان شاخص، سازمان باید تبدیل به بُنگاه اقتصادی شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار