نخستین جشنواره گلهای کاغذی و گیاهان مثمر خوزستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 اسفند 1401 | 09:02 ق.ظ
نخستین جشنواره گلهای کاغذی و گیاهان مثمر خوزستان برگزار می‌شود نخستین جشنواره گلهای کاغذی و گیاهان مثمر خوزستان به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز برگزار می‌شود. سید علی مولایی معاون امور اجتماعی و شهروندی شهرداری اهواز با اعلام این خبر افزود: به منظور احیای گل های کاغذی و گیاهان مثمر خوزستان که نقش بسزایی در زیبایی شهر و […]

نخستین جشنواره گلهای کاغذی و گیاهان مثمر خوزستان به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز برگزار می‌شود.

سید علی مولایی معاون امور اجتماعی و شهروندی شهرداری اهواز با اعلام این خبر افزود: به منظور احیای گل های کاغذی و گیاهان مثمر خوزستان که نقش بسزایی در زیبایی شهر و تقویت فضای سبز دارند جشنواره گلهای کاغذی به همراه کاشت نهال در پارک ریحانه برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: این جشنواره صبح روز پنجشنبه ۴ اسفند ماه در پارک ریحانه همزمان با کاشت نهال آغاز می‌شود.

شرکت کنندگان در جشنواره تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ فرصت دارند تصاویر زیبایی از گل های کاغذی و گیاهان مثمر خوزستان را که در منزل پرورش داده یا در خیابان ها مشاهده می کنند تهیه نموده و از طریق پیام رسان های داخلی (بله ، ایتا و روبیکا) به شماره ۰۹۳۹۹۸۹۶۹۹۳ ارسال نمایند دبیرخانه این جشنواره پس از دریافت آثار و داوری به آثار برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد کرد.

اختتامیه و اعلام افراد برگزیده این جشنواره همزمان با عید سعید فطر برگزار می گردد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار