تعیین ۸ هزار میلیارد تومان برای مسائل زیرساختی خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 6 اسفند 1401 | 10:28 ق.ظ
تعیین ۸ هزار میلیارد تومان برای مسائل زیرساختی خوزستان استاندار : دولت ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسائل زیرساختی خوزستان در نظر گرفته است.

استاندار خوزستان در در یادواره شهید خرازی که در بخش دارخوین از توابع شادگان برگزار شد گفت: دولت مردمی به دنبال رفع مشکلات استان بوده و ۸ هزار میلیارد تومان از مسئولیت‌های اجتماعی برای مسائل زیرساختی استان در نظر گرفته است.

 

علی اکبر حسینی محراب در ادامه با تجلیل از خصوصیات این شهید والامقام گفت: آنچه که مانع رویت تجلی پروردگار است حجابی ست که مابین ما با خداوند است و برای رسیدن به پروردگار باید حجاب‌های ظلمانی را بشکنیم.

وی افزود: سخت‌ترین این حجاب‌ها مواردی است که به خود انسان مربوط است و شهید کسی است که این حجاب‌ها را کنار زده و به کمال الهی می‌رسد.

استاندار خوزستان ادامه داد: رسیدن به چنین مقامی جز با ترک گناه و مراقبت از نفس به دست نمی‌آید و ما به عنوان پیروان شهدا باید همین مسیر را دنبال کنیم.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: کاری که شهدا می‌کنند وصال و لقا با معبود است و اینکه حاج قاسم اشتیاق به شهادت داشت ناشی از عشق الهی به دیدار با پروردگار است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: هر جا معصوم پای بگذارد آنجا عرش خداست و این سرزمین را نیز که میعادگاه شهیدان بزرگ ما بوده است نزدیک به عرش خدا می‌دانیم.

وی تاکید کرد: ما باید در پیروی از راه شهدای گرانقدر خود در مسیر کسب علم اهتمام جدی داشته باشیم؛ متاسفانه در گذشته در حوزه صنعت هسته‌ای کوتاهی و اهمال صورت گرفت و امیدواریم برای تامین نیاز‌های خود با توسعه علم و فناوری این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار