شهردار آبادان : ۳ مرکز برای اسکان گردشگران و مسافران نوروزی اختصاص یافت

تاریخ انتشار: شنبه 6 اسفند 1401 | 08:28 ق.ظ
شهردار آبادان : ۳ مرکز برای اسکان گردشگران و مسافران نوروزی اختصاص یافت کاوه پور از اختصاص سه مرکز نوروزی برای اسکان گردشگران نوروزی در آبادان خبر داد. یاسین کاوه پور بیان کرد: ستاد نوروزی شهرداری آبادان از دو ماه پیش تشکیل شد تا این شهرداری آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را داشته باشد. شهردار آبادان با اشاره به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان […]

کاوه پور از اختصاص سه مرکز نوروزی برای اسکان گردشگران نوروزی در آبادان خبر داد.
یاسین کاوه پور بیان کرد: ستاد نوروزی شهرداری آبادان از دو ماه پیش تشکیل شد تا این شهرداری آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را داشته باشد.

شهردار آبادان با اشاره به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، پیش بینی برای سفر زودهنگام میهمانان نوروزی شده که در این راستا شهرداری آبادان تمامی جوانب را برای اوقات خوش میهمانان در نظر گرفته است.

وی افزود: سالن ورزشی ولیعصر (عج)، سالن چند منظوره شهدای شهرداری و محوطه بسکتبال آزاد برای اسکان مسافران نوروزی نیز پیش بینی شده است و در حال رایزنی با سایر ارگانها برای اختصاص چند کمپ نوروزی دیگر هستیم زیرا با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی، امکان سفر میهمانان نوروزی بیشتری نسبت به سال های گذشته وجود دارد.

کاوه پور با اشاره به تلاش شهرداری آبادان برای آماده سازی بوستان های شهری جهت تفریح و شادی شهروندان و میهمانان در تعطیلات نوروزی گفت: علاوه بر برگزاری برنامه های مختلف،در تلاش هستیم تا اسکله قایقرانی حاشیه بهمنشیر نیز برای ارائه خدمات تفریحی به مسافران آماده شود.

شهردار آبادان افزایش کیفیت خدمات را مهمترین هدف ستاد نوروزی شهرداری برشمرد و گفت: تلاش شهرداری آبادان با هدف خدمت رسانی با کیفیت به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی است.

کاوه پور در پایان خاطرنشان کرد: ترمیم سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی جداول، نورپردازی و زیباسازی و گل کاری و رسیدگی به فضای سبز از دیگر اقدامات شهرداری آبادان جهت خدمات رسانی به شهروندان و میهمانان در ایام نوروز خواهد بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار