بیش از ۱۰۵ هزار قوطی نوشیدنی انرژی زا قاچاق در آبراه اروند کشف شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 اسفند 1401 | 09:52 ق.ظ
بیش از ۱۰۵ هزار قوطی نوشیدنی انرژی زا قاچاق در آبراه اروند کشف شد فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف بیش از ۱۰۵ هزار قوطی نوشیدنی‌های انرژی زای قاچاق درآبراه اروند توسط دریابانان آبادان خبر داد.

سردار لطفعلی پاکباز دوشنبه بیان‌کرد: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناور های عبوری در اروند رود ۲ فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر آبادان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان افزود: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده ۱۰۵ هزار و ۶۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا که بدون مجوز و به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی استان با اشاره به دستگیری هشت نفر در این رابطه تصریح‌کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار پاکباز خاطرنشان‌کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی خشکی و آبی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار