عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از اشتغالزایی تا ساخت مدرسه در روستاها

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 اسفند 1401 | 09:43 ق.ظ
عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از اشتغالزایی تا ساخت مدرسه در روستاها مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان خدمات این شرکت در حوزه‌های مختلف و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی را تشریح کرد.

عبدعلی ناصری درخصوص مسئولیت‌های اجتماعی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان گفت: حدود ۱۴۷ روستا در اطراف شرکت‌های کشت و صنعت نیشکر قرار دارند که بیشتر ساکنان در شرکت‌های زیرمجموعه مشغول به کار هستند.

وی ایجاد اشتغال دائم و فصلی برای روستائیان را یکی از افتخار‌های شرکت توسعه نیشکر عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، محیط زندگی و مسیر تردد آن‌ها از سوی شرکت‌های فعال در مناطق بهسازی می‌شود.

ناصری ارائه خدمات به ساکنان روستا‌های محدوده شرکت‌های کشت و صنعت نیشکر، ساخت حدود ۱۴ مدرسه، تامین نیاز‌های مدارس از جمله؛ کولر، رنگ آمیزی کلاس ها، تعمیر فضا‌های آموزشی، ساخت مسجد، ساخت و ترمیم سیل بند‌ها و تکرار این کار در ابتدای فصل پاییز هر سال را از جمله کار‌های این شرکت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در رابطه با ایمن سازی جاده آبادان و خرمشهر می‌گوید: براساس وظایفی که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان به شرکت توسعه نیشکر محول کرده، علاوه بر نصب جداکننده‌های بتنی وسط جاده، روشنایی مسیر ورودی کشت و صنعت‌ها نیز انجام شده است تا مشکلی برای خودرو‌ها به وجود نیاید.

این مقام مسئول به راه اندازی ۳ کارخانه در شرکت‌های زیر مجموعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: کارخانه فسفات، کارخانه اسانس گیری از اکالیپتوس و زغال در شرکت کشت و صنعت امام خمینی و همچنین یک کارخانه تولید ام دی اف با ظرفیت ۲۰۰ هزار متر مکعب متعلق به بخش خصوصی با همکاری توسعه نیشکر درحال ساخت هستند و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهند رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار