نیشکر نقش ویژه‌ای در تولید و اشتغال دارد

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 اسفند 1401 | 08:39 ق.ظ
نیشکر نقش ویژه‌ای در تولید و اشتغال دارد وی مدیریت شرکت توسعه نیشکر را موفق و مطلوب ارزیابی کرد و افزود، در سایه این مدیریت موفق و پرتلاش، شاهد گام‌های بسیار تاثیرگذار در همه حوزه‌ها به‌ویژه اشتغال و تولید هستیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با حضور در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی اهواز، از دستاوردهای تولیدی و دانش‌بنیان صنعت نیشکر بازدید کرد.

در این بازدید، سیّد کریم حسینی، صنعت نیشکر را استراتژیک و مهم خواند که نقش بی‌بدیلی در حوزه تولید و اشتغال دارد.

وی مدیریت شرکت توسعه نیشکر را موفق و مطلوب ارزیابی کرد و افزود، در سایه این مدیریت موفق و پرتلاش، شاهد گام‌های بسیار تاثیرگذار در همه حوزه‌ها به‌ویژه اشتغال و تولید هستیم.

نماینده مردم اهواز به سهم این شرکت در حل مشکل بیکاری بویژه در مناطق پیرامونی کشت و صنعت‌های نیشکری اشاره کرد و گفت، صنعت نیشکر با استخدام فرزندان و جوانان این استان، نقش کلیدی در ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در خوزستان دارد.

سیّد کریم حسینی در ادامه خواستار توسعه بیشتر صنایع جانبی و پایین‌دستی نیشکر شد و تاکید کرد، با توجه به جایگاه صنعت نیشکر، قطعا تنوّع محصولات جانبی در پیشرفت این صنعت نقش موثری خواهد داشت.

وی افزود، صنعت نیشکر خوزستان با فعالیت‌های گسترده و تولید محصولاتی نظیر شکر، الکل طبی، خمیرمایه، ام.دی.اف، خوراک دام و… در منطقه و حتی جهان می‌تواند حرف اول را بزند و سرآمد باشد.

نماینده مردم اهواز در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نیشکر در سنگر تولید، اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد درخشش بیش از پیش این صنعت باشیم.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، گلخانه‌ای، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی تا ششم اسفندماه در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز دایر است.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان بزرگترین واحد کشاورزی و صنعتی کشور، با حضور در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای خود را در بخش کشاورزی به نمایش گذاشته است‌.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار