پیش‌بینی راه‎‌اندازی سه ایستگاه سلامت نوروزی در جنوب غرب خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 اسفند 1401 | 11:25 ق.ظ
پیش‌بینی راه‎‌اندازی سه ایستگاه سلامت نوروزی در جنوب غرب خوزستان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از راه‌اندازی سه ایستگاه سلامت نوروزی در جنوب غرب خوزستان همزمان با آغاز سفرهای پایان سال خبر داد.

دکتر سید نادر نقیبی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: پایگاه‌های ویژه نوروزی در جاده آبادان به اهواز، جاده خرمشهربه اهواز “کنار پلیس راه” و جاده آبادان به ماهشهر سه‌راهی خور دورق” فعالیت خود را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این سه ایستگاه از ۲۴ اسفند سالجاری تا ۱۵فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت، افزود: در پایگاه‌های یادشده خدمات اورژانس پیش بیمارستانی ارائه می‌شود و نیروهای بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در زمان اجرای طرح در آماده‌باش کامل هستند.

دکتر نقیبی افزود: برای ارتقای سطح سلامت مهمانان نوروزی و شهروندان، افزایش ظرفیت پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی در محورهای مواصلاتی در جنوب غرب خوزستان نیز اجرایی خواهد شد.

وی از فعال شدن مرکز هدایت عملیات بحران EOC و رصد حوادث و مخاطرات در جنوب غرب خوزستان اشاره‌کرد و بیان‌کرد: استقرار پایگاه سیار اورژانس پیش بیمارستانی در مناطق تجمع انبوه در سه شهرستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در تعطیلات بهاری پیش‌رو شکل عملیاتی به خود می‌گیرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲درمانگاه موقت شبانه‌روزی در یادمان والفجر ۸اروندکنار نیز با حضور پزشک، پرستار، ماما، کارشناس بهداشتی و تکنسین فوریت‌های پزشکی راه‌اندازی می‌شود.

این مقام مسئول دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به استقرار اورژانس شبانه‌روزی ۱۱۵ در یادمان شهدای علقمه، کربلای۴ خرمشهر خبر داد و گفت: همچنین تمام پایگاه‌های اورژانس این دانشگاه برای مواجهه با حوادث احتمالی ۴شنبه پایان سال در آماده‌باش کامل قرار خواهند گرفت.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار