خروج از نگاه سنتی و استفاده از فناوری ها و تکنولوژی نوین در نظارت بر تأسیسات و خطوط لوله نفت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 اسفند 1401 | 08:31 ق.ظ
خروج از نگاه سنتی و استفاده از فناوری ها و تکنولوژی نوین در نظارت بر تأسیسات و خطوط لوله نفت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر ضرورت خروج از نگاه سنتی در نظارت بر تأسیسات و خطوط لوله و استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های نوین تأکید کرد. مهندس علیرضا دانشی که در جمع مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سخن می گفت افزود: با […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر ضرورت خروج از نگاه سنتی در نظارت بر تأسیسات و خطوط لوله و استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های نوین تأکید کرد.
مهندس علیرضا دانشی که در جمع مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سخن می گفت افزود: با حفاری چاه ها و ساخت تأسیسات جدید،ضرورت دارد با استفاده از فناوری های نوین بر خطوط لوله و تأسیسات فرآورش نفت نظارت و رسیدگی کرد.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از تجارب و توانمندی شرکت های دانش بنیان و پژوهش محور ایرانی خاطر نشان کرد : با استفاده از ظرفیت و توانمندی شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های ایرانی می توان راهکارهای مناسبی برای افزایش ضریب برداشت از مخازن نفت پیدا و عملیاتی نمود.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بازنگری و بازبینی نقشه راه این شرکت و شرکت های تابع اظهار داشت: با بازنگری نقشه راه و بررسی مسایل و مشکلات پیش رو، تعریف پروژه های مطالعاتی و توجه به تحقیق و پژوهش های علمی و بهره گیری از تجارب شرکت های دانش بنیان داخلی یا شرکت های تولید کننده نفت معتبر خارجی می توان ضمن اصلاح نقایص، جلوتر از زمانه حرکت کرد و از خطاها و خسارات کاست.
وی با توصیه به مدیران شرکت های تابع بمنظور هم افزایی علمی و عملی گفت: با برنامه ریزی دقیق و منسجم و استفاده از ظرفیت های درونی شرکت ها برخی پروژه ها و طرح های بزرگ از جمله طرح ۲۸ مخزن را انجام داد و به سرانجام رساند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار