خوزستان رتبه اول کشور در افتتاح طرح‌های مختلف در دهه فجر امسال

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 اسفند 1401 | 09:13 ق.ظ
خوزستان رتبه اول کشور در افتتاح طرح‌های مختلف در دهه فجر امسال استان خوزستان رتبه اول کشور از لحاظ افتتاح طرح‌های مختلف در مناطق شهری و روستایی را در دهه فجر امسال کسب کرده است.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان به بهره برداری از ۴۵۰ طرح در روستا‌های استان با اعتباری بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: خوزستان با افتتاح ۲۸۸ طرح با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان در دهه فجر، رتبه اول را میان استانداری‌های سراسر کشور کسب کرد.

مرتضی باوی به آسفالت ۳۵۰ روستای خوزستان در مدت یکسال اشاره کرد و افزود: کسب رتبه اول میان استان‌های کشور مبنی بر جذب قیر رایگان از دیگر کار‌های انجام شده است.

وی اختصاص ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار آلایندگی به روستا‌ها و شهرداری‌های خوزستان را از دیگر کار‌های بی نظیر در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد و ادامه داد: یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سهم روستا‌ها و دهیاری‌های استان بود که از این میزان حدود ۳ هزار و ۵۷۶ طرح با بیش از یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تصویب شد که در حال اجرا هستند.

باوی افتتاح طرح آبرسانی غدیر را از دیگر افتخارات دولت انقلابی در سال ۱۴۰۱ برشمرد و اضافه کرد: این طرح حدود ۱۵ سال بر زمین مانده بود که با آغاز به کار دولت جهادی و انقلابی بهره برداری شد و درحال حاضر مشکل آب آشامیدنی همه شهرستان‌ها برطرف شده است.

به گفته این مقام مسئول؛ دولت انقلابی نگاه ویژه‌ای به محرومیت زدایی داشته، بطوریکه در مدت ۱۸ ماه اخیر در استان خوزستان گام‌های بسیار موثر و پرثمری برای روستا‌ها برداشته شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار