عملیاتی شدن ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 اسفند 1401 | 10:35 ق.ظ
عملیاتی شدن ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز از عملیاتی شدن ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

پرویز حسینی معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز گفت: از ابتدای امسال تاکنون عملیات آسفالت در چهار بخش مشغول بکار بوده است که شامل پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری اهواز، مجموعه اکیپ‌های آسفالتی که از قیر رایگان ناشی از باز آفرینی دریافتی از وزارت راه و شهر سازی فعال شدند، بخشی در غالب طرح محرومیت زدایی و نیز سازمان عمران شهری می‌باشد.

او می گوید: تا پایان دی ماه میزان آسفالت انجام گرفته در سطح شهر اهواز ۶۵۵ هزار مترمربع است که در سطح مناطق هشتگانه بطور متوسط ۸۵ هزار متر مربع عملیات روکش آسفالت اجراء شده است.

حسینی گفت: بهمن ماه حدود ۱۵۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت در سطح شهر اجراء شد و در مجموع تا این لحظه ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت عملیاتی شده است.

به گفته معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز چهار قرارداد آسفالت مُنعقد شده که در صورت صدور مجوز تردد ماشین آلات توسط پلیس راهور، پیمانکاران این چهار قرارداد در مناطق یک، پنج، شش و هفت شروع بکار خواهند کرد، هرکدام از این اکیپ‌ها حدود ۱۶۰هزار مترمربع در مجموع ۶۴۰هزار مترمربع روکش آسفالت را در سطح معابر این مناطق اجرا خواهند کرد.

حسینی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته حدود یک و نیم میلیون مترمربع تا پایان سالِ مالی ۱۴۰۱ جاری عملیاتی گردد و مجموعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز اسناد پیمانکاران را برای مناقصه در چهار منطقه‌ی دو، سه، چهار و هشت، فرستاده است و تا هفته آینده بازگشایی پاکات خواهیم داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار